להקת "ביטבוקס אלמנט". צילום: גדי בכר

הכוכבת הבאה לאירוויזיון? פלייליסט הסופ”ש של ורד סספורטס

להקת ה”ביטבוקס אלמנט”, שבה חברה ורד סספורטס, סללה את דרכה כל הדרך אל גמר “הכוכב הבא” ללא כלי נגינה כלל. באמצעות קולם הייחודי של חברי הלהקה, הם הצליחו לכבוש את לב הצופים והשופטים. סספורטס, במקור מקיבוץ עין גב, היא סולנית הלהקה וסטודנטית לחינוך מוזיקלי במכללת לוינסקי. לדבריה, היא שרה מאז שהיא זוכרת את עצמה. “מוזיקה היא התשוקה האמיתית שלי, והשירה על הבמה זה הייעוד והסיפוק האמיתיים לאושר של חיי”.

אירוע הגמר של התכנית יערך ב-13 בפברואר, ויקבע מי ייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בקייב במאי הקרוב. עד אז, בחרה ורד לשתף אותנו במקבץ שירים אהובים עליה במיוחד. לקוראי “ספירלה” היא מאחלת “סוף שבוע חמים ונעים. תעופו על החיים, תצחקו, תרקדו ותאהבו. ותצביעו לנו, אנחנו צריכים את הקולות שלכם”.

ג’סטין טימברלייק – “Can’t Stop”: תמיד אהבתי את ג’סטין. השיר הזה פשוט גורם לי לקום ולהזיז את הגוף. הייתי שומעת אותו כל יום בדרך לעבודה, וצוהלת משמחה אפילו אם היום התחיל קצת צולע, ומתחילה לרקוד בהליכה מבלי לשים לב שאולי אנשים מסתכלים, וזה הקסם במוזיקה.

בון איבר – “I Can’t Make You Love Me” (השיר במקור של Bonnie Raitt): שיר שישר גרם לי לבכות – הרכות, המילים, איך שהוא שר. התחברתי מיד. זה ביצוע קאבר מדהים בעיניי, ושיר שאני יודעת שאשיר בהופעה הקרובה שלי. חוויתי את התחושות שמישהו לא אוהב אותך ושאי אפשר להכריח מישהו לאהוב וזה קשה, והמילים והלחן של השיר הזה פשוט מתחברים לקסם.

ג’סי גיי, ניקי מינאז’ ואדריאנה גרנדה – “Bang Bang”: ברגע ששמעתי את השיר הזה, רציתי לשיר אותו. הביט בגרוב וההפקה המוזיקלית פשוט סחף אותי, והזמרות – אימאל’ה. למזלי זה השיר שביצענו באודישן הראשון בתכנית “הכוכב הבא לאירוויזיון” ועברנו ב-Bang. כזמרת אני חולה על זה שיש שיר מתנגן, שאני כמהה לשיר, ושבאמת יצא לי לשיר אותו! זה הכי כיף.

רייג’ אגינסט דה משין – “Killing In Tne Name Of”: שיר שהתנגן בצעירותי בפאב בקיבוץ בו גדלתי. כשהוא היה מתנגן אני הייתי עפה לרחבת הריקודים ורוקדת את חיי! שיר רוק בועט שהיה מעיף ומשחרר את גופי לחלוטין, הייתי שוכחת מהכול ומתמסרת לקצב.

אדל –  “Make You Feel My Love”(קאבר לבוב דילן):  אדל היא זמרת מדהימה. כששמעתי את הקול והמוזיקה שלה בפעם הראשונה, ישר התמכרתי. יש לה קול עמוק ובלוזי ובחרתי את השיר הזה כי כששמעתי אותו לראשונה דמיינתי את עצמי שרה אותו לחברה בחתונה שלה. המילים והלחן סחפו וריגשו אותי. כל שיר שלה מדהים בעיניי.

שלום חנוך – “בגלגול הזה”: מוזיקה ישראלית פחות נשמעה אצלי בבית, אבל השיר הזה נקרה לדרכי כזמרת באנסמבל המייצג את המכללה. התאהבתי ישר בבלוז, במילים המעולות ובזמרות המלוות. הגרוב, החצוצרות וכל השיר בעצם פשוט גורם לי לאושר. שרתי אותו ועפתי עם עצמי! היה כיף.

היהודים – “אצלך בעולם” (קאבר למאיר בנאי): איך שהפסנתר מתנגן בתחילת השיר אני נמסה. המילים והביצוע של השיר תמיד מרגשים אותי, ו”היהודים” מאז ילדותי היו הלהקה הישראלית שהכי אהבתי. אני יכולה לשמוע את השיר הזה כל הזמן, ההפקה מעולה וסוחפת.

אביתר בנאי – “אבות ובנים”: אביתר הוא פשוט גאון. הוא שר מהקרביים שלו, והלחן שלו על הפסנתר זה פשוט Masterpiece. מרגש, עצוב ומקסים ביחד. שיר מדהים בעיניי. בכל שיר שהוא מוציא יש כ”כ הרבה יופי, גם כשהוא שיר עם טקסט קשה, והלחן מוביל אותי לעולם אחר ופותח לי את ברז הרגש.  

סגור לתגובות.