ללא שם

הכנס של האגודה הישראלית לתקשורת מגיע לספיר

הכנס ה-21 של האגודה הישראלית לתקשורת ייערך ביום ראשון במכללת ספיר. הכנס, שמתקיים בכל שנה במוסד אקדמי אחר, מגיע בפעם השנייה למכללה וישתתפו בו עשרות מומחים לתקשורת מישראל ומהעולם שיעסקו בנושאים הבוערים בתקשורת.

עתיד רשות השידור ותאגיד השידור הציבורי, האשמת העיתונות בהפצת “פייק ניוז”  ומצבו של חופש העיתונות בישראל יהיו חלק מהנושאים בהם ידונו חוקרי תקשורת מהשורה הראשונה ומומחים מאוניברסיטאות ומכללות בארץ ובעולם, ויציגו מחקרים חדשים ועדכניים בתחום.

מושב המליאה המרכזי ייערך לזכרו של פרופסור דן כספי ז”ל, מראשי חוקרי התקשורת בישראל שהלך השנה לעולמו. המושב יעסוק ביחסי הון, שלטון, עיתון ואקטואלי מתמיד על רקע המאבק על עתיד השידור הציבורי. “בחרנו להציג אמירה שאנחנו לא רק חוקרי תקשורת, אלא גם יש לנו מה לומר על פוליטיקה ועתידה של התקשורת הישראלית שעוברת בתקופה זו תהפוכות רבות” כך מסבירה ד”ר אורלי סוקר, ראשת המחלקה לתקשורת במכללת ספיר ומנחת המושב.

DanCaspi.JPG
פרופסור דן כספי ז”ל. מתוך: he.wikipedia

מושבים נוספים בכנס יתייחסו לנושאים כגון תופעת ה”יוטיוברים”– האנשים שהפכו את הצפייה לקריירה, כיצד מיעוטים בדואים משתמשים במדיה על מנת להשתלב בחברה הישראלית, ערכים וסטראוטיפים בתקשורת, השתתפות צרכנים וייצוגם בתקשורת, כיצד השיח התקשורתי משקף ומעצב את זהותן של נשים, תפקידן החדש של הרשתות החברתיות אל מול המדיה המסורתית ועוד.

לתוכנית הכנס המלאה, וחוברת תקצירי המושבים

לסקר על “Fake News”, לקראת הכנס

סגור לתגובות.