מתוך: עמוד הפייסבוק "חתונה ממבט ראשון"

“חתונה ממבט ראשון”: מראה לחברה שראתה כבר הכל

ב”קשת” בחרו להשיק את הסדרה החדשה “חתונה ממבט ראשון” ,המבוססת על פורמט בריטי, בנסיון ליצור טלוויזיה איכותית באמצעות עוד תוכנית שידוכים. הקונספט די פשוט: רווקים ורווקות שלא נפגשו מעולם עורכים טקס המדמה חתונה ומסכימים לחיות ביחד במשך 42 יום במהלכם הם יוצאים לירח הדבש מיד אחרי החתונה. הזוג הטרי בוחן האחד את השני מבחינת מגורים, הכנסה ושאר פרמטרים הגיוניים לבחירת בן או בת זוג אמיתי לחיים – עד שיחליטו “להתגרש” או שימשיכו לחיות ביחד.

את אחווה סיטבון, בת ה-32 מאשדוד, וטל כוכבא, בן ה-34 מחיפה, הכרנו בפרק הראשון כאשר נישאו תחת ברית הסכמה מול בני משפחה ואלפי צופים. רבים בוודאי ירימו גבה, חלק יגידו שזה לא אמיתי, הזוי, מטחנה של רייטינג וקשקוש אחד גדול כמו שסבתא של כוכבא, אדלה בת ה-90 אמרה:” אתם נפלתם כולכם על הראש, זה לא חתונה, זה קצ’קה פצ’קה”.

אחווה סיטבון וטל כוכבא. יש כאלה שירימו גבה. מתוך: עמוד הפייסבוק “חתונה ממבט ראשון”

החברה האנושית הצליחה ליצור סטיגמות, תבניות וצורות חשיבה כמעט לגבי כל פרמטר בחיים, והנה היא הצליחה גם לגבי מוסד הזוגיות והחתונות. אבל עדיין, אם נשים שנייה בצד את הרמות גבה והסקפטיות נוכל לראות פה תוכנית חדשה, מהפכנית – בטח לציבור הישראלי – שמניחה לפנינו הזדמנות, או בעצם סוג של מראה על החברה שלנו: כל הרווקים והרווקות בני ה-30 שנמאס להם, שרוצים למצוא את האחד או האחת, אנחנו חיים בעידן שונה, אחר, מהפכני – וכן, גם להתחתן היום בריאלטי זה מעשה מתקבל על הדעת.

את הרגעים היפים והקסומים ב”חתונה ממבט ראשון” אי אפשר לפספס. ההתרגשות מבחירת שמלת הכלה, בחירת השיר לחופה, הציפיות, החששות, הרגליים הקרות וכל קשת הרגשות שאפשר לחוש – רק פי מאה (אחרי הכל, עדיין לא פגשת את החתן שלך). בשורה התחתונה, “חתונה ממבט ראשון” מביאה למסך תוכנית באמת מהפכנית, מרגשת, אפילו מטלטלת. התוכנית מביאה רוח חדשה, מרעננת וקלילה.

סגור לתגובות.