מימין לשמאל: שלדון הצעיר, רון, ויפ ונרקוס. צילום: יח"צ

ההתמכרות החדשה שלכם: 7 סדרות שאתם חייבים לראות

לאחרונה אנו עדים לשפע של עונות חדשות לסדרות, מקומיות וזרות, שמפציצות את המסך שלנו בלי הפסקה. אחרי יום מתיש בעבודה או יום לימודים מעייף, לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה למצוא את הזמן ליהנות מול המסך עם סדרה איכותית על כורסה נוחה. הנה שמונה סדרות עם עונות חדשות ומומלצות, לכם נשאר רק לדאוג לכורסה.

רון (YES)

הסדרה “רון” היא סוג של סיפור סינדרלה בפני עצמה. היוצר, רון פלדמן, הוא בוגר לימודי טלוויזיה במכללת ספיר. פלדמן יצר סדרה על הריקנות שבחיים, זכה איתה בפסטיבל קולנוע דרום 2012 וקצת לאחר מכן קטף את הפירות כשהפרויקט הפך לסדרה ב-Yes.

אם יצא לכם לשבת ברכבת, בתחנת האוטובוס או בתור לקופת חולים, בזמן שכולם מסביב בוהים בטלפון והגנבתם מלמול ביקורתי “באיזה מן עולם אנחנו חיים?”, אז כנראה תתחברו לרון, גיבור הקומדיה החדשה. רון הוא בחור בן 30 שעדיין מחפש את עצמו, בלי שום כיוון או מוטיבציה. הוא מתהלך בעולם בין סידור לסידור, מסתכל בייאוש על כל מה שקורה מסביב ופשוט זורם עם המצב. הסדרה מצליחה להקליל בצורה יוצאת דופן כל סיטואציה מבלי להזיע ואתם חייבים לתת לה צ’אנס. אזהרה: הצפייה בסדרה דורשת להוריד את העיניים ממסך הטלפון לכמה דקות.

משפחה מודרנית – עונה חדשה (YES)

הסדרה שזכתה בעשרות פרסים מגיעה עם עונה תשיעית וחדשה. “משפחה מודרנית” מציגה גרסה מודרנית למוסד המשפחה הקלאסי. הסדרה מורכבת משלוש משפחות גרעיניות, אחת מהן היא של מיטשל וקמרון, זוג הומואים שאימץ את בתם מוויאטנם. ג’יי, אביו של מיטשל, בן 60 נשוי לגלוריה, צעירה קולומביאנית יפיפייה. הסדרה מציגה בצורה קומית רגעים מחיי היום יום המשפחתיים, החל מסיטואציות סביב שולחן החג וכלה במציאת זמן לרומנטיקה בין גידול הילדים והעבודה. צוות השחקנים המוכשר, אליו מתחברים במהירות, מצליח להעביר רגעים מביכים בצורה סופר קומית שמעלה חיוך גדול על הפנים. “משפחה מודרנית” מדגישה שלא משנה אם אתה מודרני או לא – הבסיס של כל תא משפחתי מורכב מאהבה ודאגה לילדים. אם אתם רוצים פשוט להתגלגל מצחוק ולא לחשוב יותר מדי (לא משנה מאיזו סיבה) – התוכנית הזאת בדיוק בשבילכם. תיהנו. 

משפחה מודרנית. תקרע אתכם מצחוק

שלדון הצעיר (YES)

“שלדון הצעיר”, שעלתה לפני כשבועיים, היא סדרת הבת של “המפץ הגדול”. הסדרה מתארת את סיפורו של ילד קטן וגאון בן 9, שגדל ברוח שנות ה-80 אי שם בטקסס השמרנית. הסדרה עוקבת אחר ההתפתחות של של שלדון הצעיר בתיכון אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל החריגה שלו. מי שחשש מההשוואה או החיבור ל”מפץ הגדול” – יכול להירגע. הדבר היחיד שמשותף לשתיים הוא אך ורק דמותו של שלדון קופר שמקריין את הסדרה. שלדון הצעיר משתדל בדרכו שלו להתחשב באנשים הסובבים אותו ולפחות לנסות ללמוד ולהתחבר, דבר שגורם לנו לאהוב אותו קצת יותר. “שלדון הצעיר” לגמרי יכולה לרתק את הצופים שלא ראו את “המפץ הגדול”. כל מי שמחפש מנה גדושה של התחכמויות חכמולוגיות ונוירוטיות – יכול להכין את הכרבולית וליהנות מממתק טלוויזיוני עם לא מעט הברקות.

שלדון הצעיר. ממש לא חיקוי של “המפץ הגדול”

 

דברים טובים (YES)

את הסדרה הקומית “דברים טובים” (Better things) יצרה פמלה אדלון, שגם מככבת בתפקיד הראשי. אדלון יצרה את הסדרה המוצלחת יחד עם חברה טוב, הקומיקאי לואי סי. קיי, שהודה לא מזמן שהטריד מינית חמש נשים שהיו קולגות בתעשייה. בסדרה, הכוכבת סאם עובדת בתעשיית הבידור בתור מדובבת. סאם היא אישה בוגרת שבכל כוחה מנסה להחזיק מעמד בתעשייה שמעריצה נעורים, ותוך כדי מתפקדת כאם חד הורית לשלוש בנות. מותשת ממלחמות הקיום שפוקדות אותה באופן יום יומי, באופן לא מפתיע היא נמצאת תמיד על הקצה. השחקניות הצעירות והמעולות שמשחקות את בנותיה מגלמות אינטימיות ואותנטיות משכנעת. “דברים טובים” היא סדרה ייחודית, אנושית ומצחיקה על משפחה. הכנות שמאפיינת את הסדרה מייצרת סוג של קומדיה שחורה על הרגעים הזוהרים והפחות זוהרים על החיים והם אלה שמאפשרים לכולנו להתחבר אליה.

בתוך איימי שומר (HOT)

איימי שומר, הקומיקאית המדוברת והמשובחת מגיעה בסדרה בת ארבע עונות, ומעניקה לנו הצצה אינטימית למוחה הפרובוקטיבי והמבריק. שומר מצליחה לגרום לכולנו לחשוב קצת מעבר, ולראות קצת אחרת. שומר מתעסקת בדימוי גוף וביחסי הכוחות בין המינים באופן מרענן ופורץ דרך. אחד המערכונים המוצלחים שלה בסדרה כולל שחקניות בכירות בתעשייה בהן פטרישיה ארקט, ג’וליה לואי דרייפוס וטינה פיי. המערכון המדובר עוסק בתאריך התפוגה של הנשים ההוליוודיות. שומר מעלה שאלות בצורה שנונה ומשעשעת ומטילה בספק בכמה במקומה בתעשייה הטלוויזיונית, שכן היא לא תמיד עומדת בסטנדרטים המקובלים. שומר היא פמיניסטית מעט אחרת, אסרטיבית וסאטירית. צפייה בפרק אחד תגרום לכם להתאהב באישה לא קונבנציונלית ששוברת גבולות. 

נרקוס (HOT ו-Netflix)

אם בא לכם להישאב לעוד דרמת פשע משובחת – נרקוס היא האחת. הסיפור האמיתי על קרטלי הסמים החזקים והידועים לשמצה בקולומביה מניע את דרמת הפשע המחוספסת. הסדרה חושפת בפנינו את הסיפור של סוחר הסמים הקולומביאני הידוע, פבלו אסקובר, שהפך למיליארדר על ידי ייצור והפצה של קוקאין. תוך כדי ההתעשרות וההצלחה ישנה גם התמקדות ביחסים השונים של אסקובר עם גורמים שונים וברוני סמים אחרים. לסדרה שלוש עונות מוצלחות וביקורות מעולות.

ויפ (HOT ו-YES)

הסדרה זוכת פרס האמי לסדרת הקומדיה הטובה ביותר. הסדרה מתמקדת בסלינה מאייר, דמותה הבדיונית של סגנית נשיא ארה”ב, אותה מגלמת ג’וליה לואי-דרייפוס. מדובר בקומדיה פוליטית שעוקבת אחרי מאייר והצוות שלה בניסיונות להשאיר את חותמם למרות הקושי שלהם לשרוד את היום-יום. לואי-דרייפוס זכתה שש פעמים ברציפות ב”אמי” על הופעתה בסדרה, ובכלל, ברוח טראמפ אי אפשר שלא להתחבר וליהנות מקומדיה פוליטית שנונה ומרעננת.

לא מסכימים איתנו? רוצים להמליץ על סדרות נוספות? כתבו לנו בפייסבוק

סגור לתגובות.