רשימת סברס במגרש. אחרי החג מתחילים לעבוד. מתוך עמוד הפייסבוק של סברס

“סברס” ניצחו בבחירות, ניר טל הוא יו”ר האגודה הבא

שבוע הבחירות לאגודת הסטודנטים הסתיים היום (שישי) בניצחון של מפלגת “סברס” שגרפה 62% מקולות המצביעים. ראש “סברס”, ניר טל, ניצח בבחירות הישירות לתפקיד יושב ראש האגודה והוא יכהן בתפקיד בשנה וחצי הקרובות. חברי רשימת “סברס”, שהתמודדו מול מפלגת “דוגרי” בראשות אבירם רוזנפלד, זכו לרוב מוחץ בקלפיות.

הבחירות לאגודת הסטודנטים – סיקור נרחב בספירלה

מתוך 5,691 בעלי זכות הצבעה, הצביעו רק 1,582 סטודנטים (27.8%). עבור ניר טל הצביעו 991 סטודנטים ולאבירם הצביעו 583 סטודנטים. 8 סטודנטים נוספים ניגשו לקלפי על מנת להימנע מהצבעה. יחד עם ניר טל נבחרה כל הרשימה של “סברס”.

לחצו לצפייה בתוצאות הבחירות המלאות

“סברס” בראשות ניר טל דבקו בסלוגן “סטודנטים בשביל סטודנטים”. ניר טל, אשר שימש כסגן יושב ראש האגודה המכהנת, פרש לאחרונה כדי לרוץ עם הנבחרת הירוקה. בראיון ל”ספירלה” טען כי הניסיון שלו מהווה יתרון עצום בהבנה של תפקוד האגודה. מלבד ניר טל, מפלגת סברס כוללת את שירן לוי שתכהן כסגניות היושב הראש. יונתן גינזבורג, ישמש כראש מדור דוברות, מאיה אוזן תשמש כראש מדור רווחה ותייסיר אבו האני כראש מדור החברה הערבית. אילנה סטרשנוב ונטלי אביטן ישמשו כראשות מדור קשרי חוץ ויזמות חברתית בהתאמה. את הרשימה של “סברס” משלימים בר צ’יפט (תרבות), אורפז דהן (אדמיניסטרציה), דניאל גלבר (ספורט) ורחל אלברט (דיגיטל).

ניר טל הגיב אחרי פרסום תוצאות הבחירות: “אני שמח מאוד, אנחנו מתחילים לעבוד ישר אחרי החג”. ניר טל יעלה בשעה 14:00 לשידור ישיר בפייסבוק על מנת להודות לבוחריו. אבירם רוזנפלד, שהתמודד יחד עם “דוגרי” מול “סברס”, ידע לפרגן: “מאחל להם הרבה הצלחה בכהונה הקרובה. חובת ההוכחה היא עליהם. אני שמח שהייתה התמודדות באווירה טובה שלא ירדה לפסים אישיים. מקווה שבשנה הבאה יותר סטודנטים יצאו להצביע”.

“סברס”, יחלו כעת בשלבי החפיפה עם האגודה המכהנת ויכנסו רשמית לפעילות החל מ-1 ביולי. כהונת אגודת הסטודנטים במכללת ספיר אורכת כשנה וחצי (במוסדות אקדמיים אחרים הכהונה נמשכת שנתיים) ו”לספירלה” נמסר כי יש מגמה בהתאחדות הסטודנטים להאריך את תקופת הכהונה על מנת שהאגודות יוכלו לבצע שינויים מהותיים יותר.

חן גרינברג יו”ר האגודה היוצאת, הגיב לתוצאות הבחירות: “אני מאוד מאושר. ניר היה הסגן שלי במשך שנה שלמה. אני אוהב אותו וחושב שהוא יהיה יו”ר נהדר, אפילו יותר ממני. לקח לי חצי שנה להבין את גודל התפקיד וניר כבר מכיר את העבודה. זה חשוב למערכת כמו אגודת סטודנטים שיעמוד בראשה אדם עם ניסיון”.

 

 

סגור לתגובות.