יובל שם-טוב. צילום: ויקיפדיה

יובל המבולבל גורם לי להתגעגע לימים תמימים יותר

הייתי רוצה לחזור לאותם ימים שאמא הלבישה אותי בשמלות קורדרוי ובגרביונים אטומים, ששתינו בקבוקים שלמים של קולה דובדבן, שיחקנו עד החושך בשכונה והתענגנו על הקלאסיקות ששודרו בחינוכית. אם תשאלו אותי, זאת הייתה התקופה המדהימה בחיי – הייתי מוקפת בצמר גפן מתוק בחסות ההורים שלי והאחים שלי. לא ידעתי דבר על סמים, אלכוהול או ברים של מבוגרים. הייתי ילדה כמו שילדים צריכים להיות.

“הייתי ילדה כמו שילדים צריכים להיות”

לאחרונה נחשף הקשר של יובל שם-טוב, הלא הוא יובל המבולבל, לסוחר סמים בן 27. הקשר בין השניים הוא עסקאות קוקאין בשווי של יותר מ-12 אלף שקל. מתברר שהמבולבל, זה שממלא הופעות ומתפרנס יפה מבידור ילדים עושה שורה בין הופעה להופעה. מה שיותר מדהים הוא שהרשת התמלאה בסלבים והורים בכלל לא מודאגים שהצליחו למצוא יותר מדי חמלה לכוכב הילדים.

היו כאלה שכתבו על יובל ש”הוא בן אדם מדהים שהקדיש את כל חייו לילדים. הוא כתב עשרות שירים והופיע אינספור פעמים בכל רחבי הארץ”, אני אומרת – שאתה עובד בעבודה ורוצה להתקדם ולהתפרסם בה – אתה בדרך כלל תשקיע בה. שאתה מתפרנס בכבוד מהעבודה שלך, אתה תמשיך להופיע ולהמציא את עצמך מחדש כל פעם. אלו הן לא נקודות זכות בשבילך – אלא פשוט העבודה שלך. היו כאלה שכתבו “הוא בן אדם מדהים, הוא ביקר אלפי ילדים בבתי חולים”. אני אומרת – אף אחד לא לקח לו את זה. לשמח ילדים חולים זה מעשה נעלה, מה גם שזה יח”צ די טוב לכוכב ילדים. יש את אלה שאמרו “תראו, הבן אדם מופיע כל כך הרבה מול ילדים, אלו חיים קשים ועמוסים, אנחנו צריכים להבין אותו”. אני אומרת – אני יכולה להבין כוכבי רוק או דיג’יים שעושים טורים בכל העולם. לא בגלל האינטנסיביות של ההופעות, אלא בגלל שהם בדרך כלל מופיעים מול קהל מסומם לא פחות מהם. שאתה כוכב ילדים התירוץ הזה לא עובד. מבחינתי תוותר על כמה אלפים בחודש, אולי לא תהיה כוכב הילדים הגדול במדינה, אבל לפחות תעמוד מול הילדים בעיניים צלולות. היו כאלה שאמרו “מה שהוא עושה בבית לא אמור לעניין אותנו, אלו חיו הפרטיים”. אני אומרת – שבדרך כלל לוקחים קוקאין כדי לעמוד בעומס ההופעות. כלומר, הוא כנראה השתמש גם במרחב הציבורי. אבל אם הוא באמת השתמש בסמים בין כותלי ביתו, הוא עדיין כוכב ילדים. ולא סתם, הוא כוכב ילדים של הילדים של היום, כאלה שהרבה פחות תמימים ממה שאני הייתי. כאלה שהאינטרנט מגלה להם את כל סודות עולם המבוגרים.

הייתי רוצה להלביש את ילדיי העתידיים בבגדים שהם יצחקו עליהם שיגדלו, לתת להם לשחק בחוץ ולשתות שתייה מלאה בסוכר. הייתי רוצה להבטיח להם שהם יגדלו כמו שילדים צריכים לגדול. בלי לדעת דבר על אלכוהול, ברים או כוכבי ילדים שמשתמשים בקוקאין.

סגור לתגובות.