אירוסמית' בישראל. צילום: גלעד ילון

אירוסמית’ בישראל: היה עדיף שיפרשו בשיא

פארק הירקון התמלא אמש (רביעי) ב-50 אלף איש שבאו לראות את להקת אירוסמית’ בפעם האחרונה על הבמה בסיבוב הופעות הפרידה שלהם מהקהל. אירוסמית’ היא אחת מלהקות הרוק הוותיקות שעדיין מופיעות ברחבי העולם, שמאחוריה 47 שנות פעילות ולהיטים בלתי נשכחים כמו “crazy“, “crying” ו- “I don’t want to miss a thing“. כמות הכרטיסים המכובדת שנמכרה אולי מעידה על הציפיות הגדולות של הקהל הישראלי מההופעה שבסופו של דבר הסתכמה במספר בודד של רגעי שיא וסלפי אחד עם בר רפאלי.

ההופעה התחילה דווקא בקצב טוב כשהסולן בן ה-69, סטיבן טיילר והגיטריסט בן ה-66, ג’ו פרי עלו לבמה עם אנרגיות מטורפות שלא יביישו גם את ג’סטין ביבר שהופיע על אותה במה בדיוק שבועיים לפני כן. טיילר הופיע עם הלבוש המיוחד שלו שכלל חליפה כסופה, צעיף ורדרד, משקפי שמש ואיך אפשר בלי המיקרופון המלופף בבד. בליווי מאווררים גדולים שבידרו את שיערם הם ביצעו את השירים: “Young Lust”, “Let The Music do The Talking” ו- “Crying” אחד הלהיטים הכי גדולים של הלהקה שהלהיב את הקהל.

עד כאן ההופעה היתה טובה, אפילו ממש טובה, אבל מיד אחרי השיר השלישי משהו התפספס והקהל, שרובו היה בוגר התחיל להיות מנומנם ומשועמם, היו כאלה שגם פשוט קמו והלכו. האנרגיות של טיילר ופרי כבר לא היו כמו בהתחלה ונשארנו רק עם קול עייף, גיטרות ורוח בשיער.

ואיך אפשר בלי בר רפאלי, שכל היום התקשורת היתה עסוקה אם היא תעלה לשיר או לא. בסופו של דבר טיילר הקדיש לה את הלהיט “Crazy”  כשהכריז “This song is for you Baby” ואפילו ירד לרגע מהבמה כדי לעשות איתה סלפי.

ההופעה התרוממה שוב לרגע אחד כשהלהקה ביצעה את השיר הנוסטלגי והמרגש מהסרט “ארמגדון”- “I don’t want to Miss A Thing” והצליחה להעמיד את הקהל על הרגליים בחזרה אחרי שבמהלך כמה שירים הוא מצא את עצמו יושב על הדשא. אבל זה כבר היה מאוחר מדי, אירוסמית’ איבדו את הקהל הישראלי כבר באמצע ההופעה ולחזור ליצור שיא זה קשה.

אי אפשר לומר שהם נתנו הופעה גרועה, בכל זאת, רוקרים ותיקים שיודעים את העבודה. אבל אולי היה עדיף לפרוש בשיא ולחסוך מאיתנו הופעה מנומנמת שלא סיפקה את הציפיות הגבוהות של הקהל הישראלי, אולי בכל זאת עדיף שבר רפאלי היתה עולה לשיר?

סגור לתגובות.