יגיע להופיע בשדרות. דודו אהרון

מדודו אהרון ועד סקאזי: מדריך לחגיגות העצמאות ה-70

מדינת ישראל חוגגת 70 להקמתה, וגם השנה משקיעות העיריות והמועצות עשרות ומאות אלפי שקלים כדי להביא את גדולי האומנים לבמות המקומיות. מי מופיע בדרום ולאן הכי כדאי ללכת? ריכזנו עבורכם את מיטב האירועים בדרום שקרובים למכללת ספיר.

שדרות

חגיגות יום העצמאות ה-70 בשדרות ייערכו במספר מוקדים ויכללו שורה של אומנים ומופעים. בבמה המרכזית תמצאו את דודו אהרון, האולטראס וספיר סבן. כמו כן חנן בן ארי יופיע בבמה מיוחדת המיועדת לציבור הדתי.

הבמה המרכזית:

איפה? גן החמישה

מתי? 20:00

הבמה לציבור הדתי:

איפה? רחבת השוק

מתי? 20:00

מועצה אזורית אשכול

בשונה משנים קודמות בהן מועצה אזורית אשכול הגבילה את הכניסה לתושבי העיר, השנה הכניסה תהיה פתוחה לכולם. על הבמה המרכזית יופיעו דני סנדרסון, שגיא ברייטנר וטררם!

איפה? רחבת המועצה

מתי? 19:00

 

אשקלון

עיריית אשקלון מביאה שורה של אמנים להופעות בבמה המרכזית. רינת גבאי, ריטה, ברי סחרוף, סקאזי, דיקלה, ספיר סבן ודודו אהרון, כולם יגיעו לבמה המרכזית.

איפה? טיילת בר כוכבא

מתי? 20:00

בנוסף, אשקלון נבחרה לאחת מ-10 ערים שישתתפו באירוע “לילה כחול לבן- מסיבת החוף של ישראל”. מסיבת החוף תתחיל בלילה שבין רביעי לחמישי בחצות ועד השעה 07:00 בבוקר ביום למחרת. הכניסה לגילאי 18+ וללא תשלום.

באר שבע

על הבמה המרכזית של באר שבע יופיעו האמנים ריטה, קפה שחור חזק ודנה לפידות. כמו כן, יתקיימו הופעות של אמנים מקומיים ולהקות מחול, מופעי רחוב ושדרת מיצגים.

איפה? רחבת העירייה

מתי? 20:00

אופקים

בעיר אופקים יארחו על הבמה המרכזית את אדיר גץ וריטה. בנוסף, יתקיימו מופעים מקומיים ושירה המונית של “הללויה” בשידור חי לערוצי הטלוויזיה.

איפה? האצטדיון העירוני

מתי? 20:00

נתיבות

בנתיבות יארחו על הבמה המרכזית את ליאור נרקיס, מיכל הקטנה, אליעד נחום ונצי נצ’.

איפה? מתחם הספורטק

מתי? 20:00

סגור לתגובות.