חוגגים ב"חמש", באר שבע. צילום: עדן זמר

לא צריך את תל אביב: המדריך השלם לסילבסטר 2019 בדרום

מאת בתאל אלון ונוי גיא

מסיבות הסילבסטר ייערכו לא רק בערב השנה החדשה, ב-31 בחודש, אלא גם בכל סוף השבוע הקרוב. ספירלה עם המדריך השלם לכל המסיבות באזור הדרום.

מועדון “פורום ישראל”, ניסים אלקיים 10, באר שבע

מתי? חמישי ושישי, 27-28 בחודש, החל מהשעה 23:30.

למי? קיימת חלוקה למתחמים לבני 18+, 21+ ו-24+.

מה בתוכנית? מועדון “פורום ישראל”, או בשמו המקוצר והמוכר “הפורום”, יקבל את פני המבלים בתפאורה מפוארת של עצי אשוח מקושטים באורות מיוחדים. גם צוות הברמנים והברמניות יקושטו בכובעי סנטה ברוח חג המולד. המקום יחולק לארבע רחבות שונות של מוזיקת מיינסטרים, רגאטון, היפ-הופ, טראנס וטכנו. את הליינאפ ימלאו DJ BLASTOYZ ו DJ ELLAN GOTMA- בחמישי ו- DJ MUSTIC+DJ ELIRAN OSADON, וההרכב המוזיקלי JOS & ELI בשישי.

כמה? כרטיס כניסה יעלה 55 שקלים לפני חצות, ו-65 שקלים אחרי חצות. אלכוהול יימכר במחירים מוזלים או בלשון ה”פורומית” ב”מתכונת מהפכה” עד השעה 01:00.

GREEN PUB, ניר עם

מתי? יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 22:00.

למי? 21+

מה בתוכנית? הפאב הביתי שפועל כבר 14 שנה יציע בליל הסילבסטר תפריט אוכל מגוון הכולל נשנושים, מנות ראשונות, סלטים, מנות טבעוניות, מנות בשריות וקינוחים שמחירם ינוע בין 25-69 שקלים. כמו כן, תפריט האלכוהול יכלול צ’ייסרים במחיר של 12-24 שקלים בלבד ומגוון רחב של בירות מהחבית וקוקטיילים מיוחדים. DJ AFIK GOLD יהיה על העמדה.

כמה? הכניסה חופשית.

גרין פאב בניר עם. צילום: נתנאל ברוך

ZEH, ההסתדרות 10, שדרות

מתי? יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 22:00.

למי? 18+

מה בתוכנית? האח הקטן של הפאב “זה” שבאשדוד יציע תפריט המבורגרים חדש ותפריט קוקטיילים רחב בעלות של כ-25 שקלים. מהמארגנים נמסר שנשיקות מובטחות לבאים בלבוש נוצץ (למי שיחפוץ בכך). DJ ITABAR יחמם את הרחבה.

כמה יעלה? הכניסה חופשית.

“אחדש’רה סקנדפלור בר”, יהודה הנחתום 10, באר שבע

מתי? יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 23:00.

למי? 21+

מה בתוכנית? הדאנס-בר שמפורסם בזכות עיצובו האפוקליפטי ורדיואקטיבי מזמינים את הבליינים הרציניים של העיר והסביבה לתפריט עשיר במחירים נוחים. מוזיקת מיינסטרים ולהיטי שנת 2018 ינעימו את האוזן עד לספירה לאחור, שתלווה בקונפטי וזיקוקים כמיטב המסורת. DJ עוז זיגרון ירקיד את החוגגים.

כמה? כרטיס כניסה יעלה 30 שקלים.

עיצוב אפוקליפטי ורדיואקטיבי. מסיבה ב”אחדשר’ה”. צילום: עדן זמר

“אוסוולדו”, ברור חיל

מתי? יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 23:00.

למי? 18+.

מה בתוכנית? הפאב הביתי שמשלב מועדון, מסעדה, בר ובית הופעות יציע 16 סוגי בירות מהחבית וישיק תפריט קוקטיילים ואוכל משודרג. על האווירה והמוזיקה יהיה אחראי  DJ Dor Falk שינגן מוזיקה לטינית, ישראלית ודאנס.

כמה? הכניסה חופשית, אך מומלץ להזמין מקום מראש.

BARAKA, שלושת בני עין חרוד 30, באר שבע

מתי? יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 23:00.

למי? סטודנטים בלבד.

מה בתוכנית? הדאנס-בר הראשון בבאר שבע יערוך את מסיבת הסילבסטר הרשמית של אוניברסיטת בן גוריון ומכללת ספיר. ליין הסטודנטים יחל במוזיקת מיינסטרים, ימשיך במוזיקת טכנו בניצוחו של DJ טאקורו. בשיא הערב יעלה ויבוא הרכב הטראנס “רייזינג דאסט”.

כמה? כרטיס כניסה יעלה 40 שקלים.

“סמילנסקי”, סמילנסקי 4, באר שבע

מתי? יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 21:30.

למי? 21+.

מה בתוכנית? הבר-מסעדה ברחוב סמילנסקי המיתולוגי בעיר העתיקה בבאר שבע יציע תפריט טאפסים לצד תפריט אלכוהול מגוון. DJ נדב זיסו ידאג לכם למוזיקה טובה.

כמה? כרטיס יעלה 40 שקלים במכירה המוקדמת.

פאב “זה” בשדרות. צילום: גל זהבי

“עתיקה”, סמילנסקי 38, באר שבע

מתי? יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 21:30.

למי? 24+.

מה בתוכנית? הפאב הצעיר בעיר העתיקה של באר שבע שנמצא בתוך מבנה עות’מאני עתיק יכניס אתכם לאווירה כריסמסית במיוחד. במקום תמצאו מגוון רחב של בירות מקומיות. על העמדה ינגן DJ דודו פחימה.

כמה? הכניסה חופשית.

“חמש”, דרך חברון 40, באר שבע

מתי? יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 23:30.

למי? 21+

מה בתוכנית? האח הגדול של הדאנס-בר “אחדש’רה” יציג בליל הסילבסטר תפריט חדש של המבורגרים וטאפסים לצד אלכוהול משובח. DJ אלקנה יחמם עם “גוד אולד ישראלי”.

כמה? הכניסה חופשית.

ZEH, חוף הקשתות 12, אשדוד

מתי? יום שני ב-31.12 החל מהשעה 22:00.

למי? 18+.

מה בתוכנית? הפאב יציע מגוון רחב של מסלולי אלכוהול ב-99 שקלים שיכללו בירות מהחבית, ערק, וודקה, וויסקי, טקילה ופידג’. על המוזיקה והאווירה יהיה אחראי DJ עמית זגורי.

כמה? הכניסה חופשית.

ARCHIE, חוף דלילה, אשקלון

מתי?  יום שני, 31 בחודש, החל מהשעה 22:00.

למי? 22+

מה בתוכנית? המסעדה שנמצאת על קו החוף, תציע מגוון רחב של אלכוהול, שיכלול כמאה סוגים שונים של וויסקי. במסיבת הסילבסטר תהיה במה מרכזית באווירת היפ-הופ עם DJ BRAINDEAD ובמה נוספת באווירת האוס וטכנו בניצוחו של DJ ITAMAR ASNER.

כמה? הכניסה חופשית.

סגור לתגובות.