קורין גדעון. צילום: איציק כהן

מבוב דילן ועד דיקלה: פלייליסט הסופ”ש של קורין גדעון

קורין גדעון, מנחת “האח הגדול”, התפנתה לכמה רגעים מהנעשה בבית בנווה אילן ושיתפה איתנו את השירים שיעשו לה את הסופ”ש – וגם מסבירה למה. לקוראי “ספירלה” היא מאחלת “סוף שבוע חמים ונעים עם האהובים שלכם”, ואף ממליצה בחום על “חמין וחלות להשלמת האווירה”. לחצו על Play לתחילת ההאזנה.

מוניקה סקס – “מכה אפורה”: גדלתי עם שני אחים שגדולים ממני יחסית בהרבה שנים ולכן כילדה קטנה בשנות ה-90 הייתי מאזינה ללהקות שהם אהבו כמו מוניקה סקס.

מרסדס בנד – “הכי יפה בעיר”: אחת הלהקות האהובות עליי. האלבום שלהם “תביאו בירות” יצא כשהייתי בסוף התיכון וליווה אותי כל הצבא. את רוב השירים אני יודעת בע”פ והשיר הזה אהוב עליי במיוחד.

בוב דילן – “knockin’ on heaven’s door”: בוב דילן זה פסקול המסע לפולין שלי. שמעתי אותו שם כל הזמן. חוץ מזה, הוא זכה בפרס נובל אז נעשה לו כבוד (:

דרייק – “hotline bling”: בדרך כלל אין לי קראשים על זמרים או בכלל, אבל בדרייק אני מאוהבת! משהו באיך שהוא זז, במיוחד בשיר הזה, הכי עושה לי את זה.

“All my friends” – Snakehips: השיר הזה מזכיר לי את התחלת הקשר ביני לבין חבר שלי חילי לפני קצת פחות משנה. הוא היה אז ממש מושמע וגם חלק מהפלייליסט שלנו בזמנו.

שלומי שבן וחווה אלברשטיין – “תרגיל בהתעוררות”: אני מתה על שניהם בנפרד וזה בין השירים הישראליים המעולים בכל הזמנים לדעתי. בחיים לא יימאס לי לשמוע אותו.

דיקלה – “here comes the rain”: חברים שלי ואני חולים על דיקלה והביצוע הזה ספציפית מיוחד לאללה בעיניי.

ביונסה – “sorry”: אני ממש אוהבת את האלבום האחרון שלה lemonade. ממליצה גם לצפות בקליפ המעולה של השיר הזה.

סגור לתגובות.