שי צברי. צילום: דניאל יוסופוב

מאהובה עוזרי לקניה וסט: הפלייליסט של שי צברי

אמנם המוזיקאי שי צברי הכין לנו פלייליסט לסוף שבוע פורימי בלי שירי פורים, אבל לא חסרה בו שמחה. “השירים שבחרתי מלווים אותי בחודשים האחרונים, עושים לי לרקוד או לשמוח או מנחמים אותי. אני מקווה שהם גם יגעו בכם. אני מתנצל שאין בבחירות שלי קשר ישיר לפורים ומקווה שתמשיכו ותיהנו מהן בשאר השנה. אתם יכולים לבוא לסיים איתנו את חגיגות פורים ולפתוח את הסמסטר ביום שלישי הקרוב 14.3 בחלוץ 33 בבאר שבע”.

אל תיקח ללב – נצ’י נצ’ ובום פם: איציק קלה ועוזי חיטמן ובום פם עם נצ’י נצ’ מצד שני. לא צריך יותר מזה בשביל לשמוח (תקשיבו גם למקור).
שיר החייל – אהוד בנאי וברי סחרוף: שיר לדינו עתיק על ילד שהצבא לקח אותו להילחם. אקטואלי גם היום (ואהוד וברי – 3> – ואסף תלמודי מפיק וחפלה).
תמונת אמא – אהובה עוזרי: השיר האחרון שאהובה הקליטה בקולה. היא הספיקה להקליט לסקיצה רק בית אחד ופזמון ולכן הצטרפה אליה מיטל מעודה הנהדרת בחלק השני. מילים קורעות של לאה גולדברג ואחד הלחנים הכי טובים של אהובה (ואת השיר הקודם אהוד וברי הקדישו לזכרה).
פרימה – איתמר ציגלר: אם איתמר היה מוציא את השיר הזה רשמית כבר מזמן הייתי עושה לו קאבר. בינתיים אני מחכה בסבלנות ונהנה מהביצוע הזה בהופעה (ומהנגינה של איתמר איתי בהופעות).
שלומי שבן וקרן אן – מותק את אצלי בראש: איזה טקסט מרשים, איזה תרגום אדיר והביצוע מבכי.
Ultralight beam – Kanye West: גוספל-ראפ מרשים פלוס.
גדי רונן – כוכב נופל: אחד השירים הכי טובים ששמעתי בשנים האחרונות.
The staple singers – I’ll take you there: גם הסטייפל סינגרז עשו את החיבור של גוספל עם סוגים שונים של מוזיקה. שווה לצלול עמוק לרפרטואר שלהם במיוחד המוקדם.

סגור לתגובות.