אלי חולי. צילום: מיכה לובטון

אד שירן, פינת אביב גפן: הפלייליסט של אלי חולי

הוא היה המתמודד האחרון שהתקבל לנבחרות אחרי ביצוע בלתי נשכח לשיר “Hero”, הפתיע בכל תuכנית עם ביצועים מיוחדים וזכה לא פעם לביקורות מפרגנות. כך הפך אלי חולי לאחד המתמודדים הבולטים בתכנית, כבש את לב הצופים וסלל את דרכו לגמר של The Voice.

רגע לפני הגמר הגדול במוצאי שבת, משתף חולי בתחושות לקראת האירוע. “אני מתרגש שהגעתי עד לשלב הזה ומודה לכל מי שתמך והצביע לי עד עכשיו. דה וויס בשבילי זו רק ההתחלה. קיבלתי את החשיפה שרציתי, זכיתי לעבוד עם אנשים מדהימים כמו פיטר רוט, טל פורר ואביב גפן, ומפה אני מתכוון להמשיך ולממש את החלום שלי”. כאן ניתן להצביע לחולי. לחצו Play והאזינו לפלייליסט של אלי חולי. 

אד שירן –  How Would You Feel: אחד השירים החדשים האהובים עליי בתקופה האחרונה כמו גם September Song של JP Cooper ו-Miles Away של Years around the Sun.

ישי ריבו אור החיים + קול פעמונים: שירים שמזכירים לי את סבא שלי. סבי ז”ל היה אדם דתי שחיבר אותנו לדת ולמסורת, לא מתוך אילוץ אלא מתוך אהבה.

ניב דמירל – נורמלי: ניב הוא מתמודד לשעבר של The Voice וזמר אהוב עליי. הוא עבר באופן דומה את הדרך שאני עובר היום. לטעמי, השיר מדבר קצת על תכניות הריאליטי, על ההתמודדות שאחרי התוכניות והרצון להישאר “נורמלי” גם אחרי כל החשיפה.

אביב גפן – עורי עור: שיר מחאתי מדהים של אביב גפן. “שנאת אחים שבכל יום גוברת”, ” הזקנה מביכה הם מתים פה מבושה” – בכל יום יש כתבות בדיוק על הדברים האלו: על קשישים שלא מצליחים להתקיים, על שנאה בין אדם לחברו, בין שמאלני לימני, בין חילוני לדתי. ובכל זאת, בשיר יש את המשפט “מולדת אהובה”, כי זו המדינה שלי ואני אוהב אותה ולכן חשוב שיהיו שירי מחאה שמטרתם לשנות מציאות פגומה.

Biffy Clyro – Many of Horror: שיר שאביב גפן (המנטור שלי) הכיר לי, ואני מודה לו על כך. בעיקרון, במהלך כל התקופה הזו של The Voice אביב חשף אותי לאמנים רבים ולשירים מיוחדים שלא הייתי נחשף אליהם לולא אביב. השיר מדהים בעיניי, ואפילו ביצעתי אותו באחד הלייבים.

סגור לתגובות.