הצפות בחנייה של תיכון שער הנגב. צילום: דור כהן

שוב הצפות בדרום: התושבים זועמים על מצב התשתיות

תושבי שדרות התעוררו אתמול (רביעי) למזג אוויר מפתיע במיוחד – גשם חזק שטף את העיר וגרם להצפות ולסגירת כבישים ורחובות מרכזיים בעיר. לפי דיווח של השירות המטאורולוגי, ירדו בשדרות בסביבות 55 מ”מ של מים בתוך כמה שעות.

עיריית שדרות פרסמה בדף הפייסבוק כי “גשמי הברכה בסיומו של אביב הגיעו הבוקר גם לשדרות וירדו בעוצמה רבה בזמן קצר. הגשם שטף את העיר ובמקומות שונים נוצרו הצפות. עובדי העירייה ובראשם עובדי אגף שפ”ע עמלים לשחרור הניקוזים. בנוסף, מחפרון עובד בעיר וכן ביוביות לשאיבת בורות הביוב. הנהלת העיר, עובדי אגף שפ”ע, מנהלת אגף שירות לתושב ומנהל מוקד מידע ושירות לתושב מסתובבים בעיר, על מנת לאתר ולתת מענה לכל המפגעים והנזקים בעיר”.

רדיו קול הנגב מוצף. צילום: אלה ירושלמי

אולם, התגובות הזועמות של תושבי העיר על מצב התשתיות הרעוע לא איחרו לבוא. תושבת העיר כתבה: “אל תראו את התמונות היפות של האחרי. תראו מה באמת קרה. מ-8-6 בבוקר לא היה זכר לאף אחד מאגף השפ”ע, יכולו לעצור את הנזק הרבה לפני. בואו תפרסמו טלפון או דרכי פנייה לאזרחים. אנשים הפסידו עבודה, נזקים בלתי הפיכים לכלי רכב”. תושב נוסף כתב: “צריך לסדר בדחיפות רבה את הבורות ברחוב הרצל היכן שהחליפו צינור מים. זה מסכן מאוד את הדיירים הזקנים והמבוגרים שגרים שם וגם את הולכי הרגל, בהם ילדים”.

https://www.youtube.com/watch?v=zfKdrLiyCbc&feature=youtu.be

גם החנייה של תיכון שער הנגב והרדיו של מכללת ספיר הוצפו אתמול במים והפריעו לשגרת הבוקר. דור כהן, סטודנטית במכללה מספרת כי ישבה אתמול כ-40 דקות בתוך האוטו עד שהגשם ייפסק, אך זה לא קרה. “מצאתי טרמפ להיכנס למכללה, אבל כשהגענו לחנייה של תיכון שער נגב הוא היה מוצף במים. כל כך מוצף שמכונית טבעה בו, אז ויתרנו וחזרנו לשער תקשורת”.

רון טוביה, סטודנט במסלול רדיו במכללה מספר כי “אחראית המשמרת שהגיעה ב-6:00 בבוקר לרדיו מצאה את הרדיו מוצף ברמה שאפשר לשוט בו עם אבובים. כל האולפנים וחדרי העריכה ניזוקו כליל. ואנחנו הסטודנטים באי ודאות לגבי פרויקט הגמר שלנו”.

סגור לתגובות.