מסיבת עצמאות במועדון הפורום בשנה שעברה. צילום: Tisha Mayls

בת 71 ועדיין לוהטת: 7 מסיבות העצמאות הכי שוות בדרום

מאת בתאל אלון ונוי גיא

אחרי שיינתן האות וייפתחו הערב (רביעי) אירועי יום העצמאות, יצאו המונים אל הרחובות, אל הבמות ואל המסיבות כדי לחגוג 71 שנה למדינת ישראל. מערכת “ספירלה” יצרה מדריך למסיבות השוות באזור הדרום הערב וביתר סוף השבוע הארוך.

ZEH, שדרות בשיתוף עם פאב, שדרות

מתי? 8.5 יום רביעי, 19:00

למי? 18+

מה בתוכנית? ה”זה” בשדרות חוגג עצמאות עם מוזיקת מיינסטרים ישראלית ותפריט כחול-לבן שיכלול ספיישל פלאפל בורגר, מגוון בירות ישראליות וערק איילים כמיטב המסורת. DJ Esti Avalos תנגן.

כמה יעלה? הכניסה חופשית

לינק לאירוע בפייסבוק

מועדון הברקה בבאר שבע. צילום: האתר הרשמי של ברקה ישראל

BARAKA, באר שבע

מתי? 8.5, יום רביעי 22:00, 10.5, יום שישי 14:30

למי? הכניסה לסטודנטים מבן גוריון ומכללת ספיר בלבד בהצגת תעודת סטודנט.

מה בתוכנית? ליין המסיבות “רביעי סטודנטים בברקה” חוגג עצמאות בשלוש רחבות שונות, בהן רחבת מיינסטרים שבה ינגן DJ Tzach Ziv, רחבה ישראלית שבה ינגן DJ Shilomi Cohen ורחבת היפ הופ עם DJ Nati Avraham. ביום שישי, החל מהשעה 14:30 בצהריים מציגים “מועדון הברקה” ו”סוניק בוקינג” את ההרכב החם בעולם “רייזינג דאסט”, שאותם יחממו הוג’ה בוי ומיסטיק. באפטר פרטי יעלה לסט טראנס פסיכדלי DJ Libra. בשעה הראשונה כל המשקאות במחיר של 9 שקלים.

כמה יעלה? 40 שקלים במכירה מוקדמת.

לאירוע בפייסבוק – יום רביעי

לאירוע בפייסבוק – יום שישי

11 – סקנד-פלור בר, באר שבע        

מתי? 8-11.5 רביעי עד מוצ”ש

למי? 21+

מה בתוכנית? הדאנס בר הפסיכדלי בקומה השנייה מציג ארבע מסיבות עם חמישה דיג’יים שונים. ביום רביעי יעלו Oz Zigron ו-Guy Pilo, בחמישי ינגן Kesem Adi, בשישי ינגן Dor Krispel ובשבת Asaf Maimon.

כמה עולה? 30 שקלים (מכירת כרטיסים בקופות).

לאירוע בפייסבוק

אוסוולדו 1947, ברור חיל

מתי? 8-11.5 רביעי עד מוצ”ש, 22:00

למי? 18+

מה בתוכנית? “אוסוולדו” בקיבוץ ברור חיל חוגג 71 למדינת ישראל ב”רבעוש” שכולו מסיבות. ברביעי הם יארחו את DJ Elkana Paz, בחמישי בצהריים את DJ Nivo לאפטר, בשישי את DJ Yaniv B ובשבת – Anser. הפאב הביתי המשלב מועדון, פאב, מסעדה ובית הופעות מציע מגוון רחב של 16 סוגי בירות מהחבית ותפריט משובח.

כמה יעלה? הכניסה חופשית, יש לשמור מקום מראש בהודעה לעמוד הפייסבוק.

לאירוע בפייסבוק

מועדון הפורום בבאר שבע. צילום: האתר הרשמי של פורום ישראל
מועדון הפורום בבאר שבע. צילום: האתר הרשמי של פורום ישראל

מועדון הפורום, באר שבע

מתי? 8-10.5 חמישי עד מוצ”ש, 23:00

למי? 18+ (חלוקה למתחמים לפי גיל)

מה בתוכנית? המועדון הגדול ביותר באזור מציע רייב עצמאות בחסות טקילה “אביון” עם ארבע רחבות שונות. בכל ערב ייערכו מופעי פירוטכניקה ואקססוריז מיוחדים. ביום רביעי ינגנו ברחבה המרכזית דודו פחימה ויקיר ביטון, ברחבת הרגטון וההיפ הופ ינגנו ערן דבורה ואלירן פיטוסי, ברחבת הטראנס יארח קאלי את אסטריקס וברחבת הטכנו ינגנו וויטסקוואר (איטליה) וגולואר (אינרוויז’נס). ביום חמישי ינגנו ברחבה המרכזית דודו פחימה ושלומי פינטו, ברחבת הראגטון וההיפ הופ ינגנו אלקנה וניר דגן, ברחבת הטראנס יארח קאלי את בלסטויז וברחבת הטכנו יארח יקיר ביטון את פאבלו פיארו. ביום שישי ברחבת המרכזית ינגנו דני די ואליאור מור, ברחבת הרגאטון וההיפ הופ שלומי פינטו וצ’ילי, ברחבת הטראנס יארח קאלי את גורוביץ’ וברחבת הטכנו ינגן אלכס פרר (ספרד-ברנינג מן).

כמה יעלה? 39 שקלים ברכישה מוקדמת באפליקציה. ניתן לשמור שולחנות רגילים או וי-איי-פי ושירותי הסעות מכל רחבי הארץ דרך האפליקציה.

לאירוע בפייסבוק

Peyote Festival, מרחק כשעה נסיעה מתל אביב 

(הכוונה תינתן ביום האירוע)

מתי? 9.5 יום חמישי, 21:00

למי? 21+ גברים, 20+ נשים

מה בתוכנית? “פסטיבל פיוטה” מציג ליין אפ מרשים לאנשים קשוחים בלבד שיכלול שמות גדולים, כמו Vini Vici, Bliss, Rising Dust, Ritmo, Darwish, New Born, Bubble. הדובדבן שבקצפת הוא DJ Juan Verdera.

כמה? 264 שקלים, מותנה ברכישת כרטיסים מראש ומחייב הצגת תעודת זהות בכניסה.

לאתר האירוע

ההזמנה של “פיוטה פסטיבל”

ארצ’י, אשקלון

מתי? 9.5 יום חמישי, 14:00-20:00

למי? 21+ בהצגת תעודת זהות, מומלץ להגיע מוקדם בשל כמות אנשים מוגבלת

מה בתוכנית? Laroz Camel Rider שהפיק אלבומים לשורת אומנים גדולים מהארץ ומהעולם יפתח את המסיבה. אחריו יעלה לסט טכנו היוצר והמפיק Takiru עם מוזיקה מקורית.

כמה יעלה? הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי בלבד.

לאירוע בפייסבוק

ההזמנה של “ארצ’י”

 

 

סגור לתגובות.