רגע של מנוחה במסיבת הטבע

יריד, מוזיקה על גג ומסיבת טבע: סוף שבוע מחשמל בדרום

מאת ירדן בוראה ואלון מאיר

סוף השבוע האחרון סיפק שלל חוויות ואטרקציות שלא נראו כאן באזור זה זמן רב. יצאנו לראות, להתרשם, לרקוד (ולהשתכר).

התחלנו את הכיף בקיבוץ רוחמה, שם התקיים יריד מכירות עם שלל דוכנים מבגדים יד שנייה ועד מכירת סיכות נוצה בעיצוב אישי ובמחירים סטודנטיאליים. כמובן שאי אפשר לחגוג ביום שישי בצהריים בלי קצת אלכוהול להרמת מצב הרוח וגם לזה דאגו באירוע כשעל הבר המתין מיץ גת איכותי ו”מעורר חושים”, כך לפי השף עידו “בגדי” גמליאל. את האירוע הפיקו כמה גורמים, בהם נעמה שלום, סטודנטית לשעבר במכללת ספיר, שהחליטה להמשיך לגור בקיבוץ. לדברי שלום, “לא ציפיתי כל כך לכמות האנשים. די חששנו שיהיה ‘הקיץ של אביה’ ואני ממש מרוצה”.

היריד בקיבוץ רוחמה

משם עברנו למסיבת גג בדירת סטודנטים בשדרות. אווירה מטורפת במזג אוויר משולם כשהשמיים נצבעו במיוחד למאורע. ברקע: מוזיקת טכנו קצבית שהכניסה את השבת באווירה מחשמלת ואלכוהול שהעלה את חום המנוע.

מסיבת הגג בשדרות

אחרי שנחנו קצת ואכלנו הרבה בסעודת שישי, הגיעה השבת ואיתה מזג אוויר עוד יותר מעולה. מסיבת טבע, שאורגנה על ידי סטודנטים מהמכללה, נערכה לה במקום חשאי אי שם באזור אור הנר. אווירת הטבע והטראנס היו פשוט מדהימים והאנשים היפים גרמו לחוויה מושלמת.

רגע של מנוחה במסיבת הטבע

לנו נותר לקוות לעוד הרבה סופ”שים כאלה באזור וקוראים לכל הסטודנטים להישאר פה בסופי שבוע ולא לחזור להורים, כי יש לנו אחלן של דרום – גם כשהוא לא אדום.

סגור לתגובות.