עם המארחים הבדואים. צילום: יפתח אלקיים

חורף בסיני: “אותם בילויים כמו בקיץ, רק עם סווטשירט”

סיני בחורף? אם תשאלו את חברי הקבוצת “אוהבי סיני” הם בוודאי יגידו לכם שזו התקופה המושלמת ליעד האולטימטיבי לחופשה. “החוויה היתה מדהימה, אולי הכי כיפית שהייתי בה. עוד לא יצא לי לחוות חופשה כזאת אי פעם”, מספר ל”ספירלה” גיא שלומי, סטודנט במכללה ששהה בחצי האי בחודש האחרון. “ההבדל הוא בעיקר בכמות האנשים, זה ממש מרגיש כמו חוף פרטי. בגלל הכמות המצומצמת של התיירים התחברנו למארחים ולמשפחתם, קיבלנו מהם יחס אישי והרגשנו חלק מהמשפחה”. נועה מזרחי, שבחרה בפעם הראשונה לנסוע לסיני דווקא בחורף, מוסיפה גם על חוויית ההיכרות עם המארחים, “יש תחושה שבטית וקהילתית בערב, כל יושבי החוף באים למדורה מרכזית אחת”.

“כל יושבי החוף באים למדורה מרכזית אחת”. צילום: יפתח אלקיים

מתברר שאת האטרקציות שיש לסיני להציע אפשר לעשות גם בחורף. “עדיין שנרקלנו, נסענו להרים לראות שקיעה וגם נסענו ערב אחד לעשות מקלובה על גחלים בשטח, עשינו מדורה וצפינו בכוכבים. אלו אותם בילויים כמו בקיץ, רק עם סווטשירט”, מספר יפתח אלקיים, שחזר לאחרונה מחופשה בסיני. “היה מזג אוויר טוב, טיילנו בהרים אבל לא חיפשנו יותר מדי אטרקציות מיוחדות. סיני זה בעיקר להירגע משגרת החיים”, מוסיף שלומי.

מטיילים בהרים. צילום: אנדראה תמרה טרלס

ואיך מסתדרים עם החושות בחורף? אלקיים מספר שהמארחים מכינים את החושות במיוחד לעונה הקרה: “החושות יציבות מאוד. בחורף שמים להן עוד שכבה של בידוד מבפנים ועוד קיר שטיחים על כל דופן, ככה שאין רוחות בכלל ומאוד נעים בפנים”. אבל אם אתם לא רוצים להסתכן, מזרחי מציעה לבחון אפשרויות לינה אחרות: “סיני כולה מלאה חופים ומלונות, לכן אם מזג האוויר סוער – כדאי לשקול לאן הולכים. החורף בסיני מדהים, החל מהחופים ועד ההרים המושלגים”.

יפתח נח על הערסל. צילום: אנדראה תמרה טרלס


סיור אינטראקטיבי בחוף מושלם:

סגור לתגובות.