לוק. כלבו של הדיקן אלון גייר

הדיקן על אי הכנסת כלבים למכללה: “מזמין אוהבי כלבים להציע פתרונות יצירתיים”

אימצתי את לוק הקטן וזה אחד הדברים הנפלאים שקרו לי בשנה האחרונה. חיפשתי ומצאתי את הנסיך הקטן – לא בלב המדבר אלא בצער בעלי חיים בתל אביב. כלב ג’ק ראסל מעורב בתחש שידיו כיסו את ראשו במכלאה הקטנה. הוא לא הצליב איתי מבט כי היה מדוכא ומומחית לכלבים אישרה את תחושתי כי הרביצו ללוק הקטן ולכן היה עם דכאון ומבט עצוב שבורח ממך.

כל זה השתנה מהר מאוד בבית שלנו ולוק הפך לכלב תזזיתי ומתוק שהצטרף לאפרו החתול השמן והעצלן.

אני אוהב בעלי חיים במיוחד הולכים על ארבע ומגיע עם אותה ידיעה ורגישות בבואי לקבל החלטות במכללה.

אנו מאפשרים להיכנס למכללה עם כלבים שהם כלבי נחייה וזאת לפי תקנה 10 של נגישות השירות.

התקנה מגדירה היטב “חיית שירות” ואת הכללים שניתן להיות עמה במקומות ציבוריים.

יושב ראש אגודת הסטודנטים, חן גרינברג, פנה אליי לפני שלושה ימים בלילה וסיפר כי ישנם סטודנטים שרוצים להיכנס עם הכלבים שלהם למכללה בגלל המצב הביטחוני ומצוקתם של הכלבים בתקופה זו, ואני השבתי כי אני מבין היטב את המצוקה הנוגעת ללב, כי שום רציונליזציה ומהדורת חדשות ומסרונים לא תרגיע כלב מפוחד מקולות המלחמה. צריך להסדיר זאת ומצד שני עלינו לכבד גם את אלה שאינם חובבי כלבים ואת הסדר הציבורי. יחד עם זאת, הצעתי לו בשיחה כי למחרת בבוקר יגיע אליי עם אותם סטודנטים כדי שניצור פתרון משותף של סיוע הדדי עבור סטודנטים בשמירה על הכלבים – נושא אליו אני רתום.

קראתי את הטור המרגש של ירדן עליה ועל מרקו ואני מסכים ומזדהה עם כל מילה. וחושב שצריך לחשוב בצורה יצירתית בנוגע לעזרה לסטודנטים בעלי חיות  מחמד וכלבים במיוחד בתקופות לחוצות.

אשמח שאוהבי הכלבים יצטרפו אליי כדי לחשוב ולהציע פתרונות יצירתיים.

אלון גייר דיקן הסטודנטים.

לוק. כלבו של הדיקן אלון גייר

סגור לתגובות.