המבורגר סוואג

ירדתם דרומה למכללה. אז איפה אוכלים?

אתם סטודנטים ב"ספיר" ועדיין לא מכירים את הקולינריה המקומית? לפניכם עשר מסעדות במרחק חצי שעה משדרות, המציעות מגוון ארוחות בעלות של עד 50 שקל כדי לא לקרוע לכם את הכיס בדרך לתואר

החומוס של טחינה

מסעדת “החומוס של טחינה” קמה בשדרות ב-2010 מתוך הצורך במקום מפגש נעים וביתי שבו אפשר לאכול ארוחה טעימה ומזינה במחיר ההוגן לכל כיס. המסעדה מציאה עסקת ריפיל שכוללת: צלחת חומוס + 3 כדורי פלאפל + גזוז מקומי ב-42 שקל.

החומוס של טחינה
החומוס של טחינה

סבא שמחה

ביסטרו בשדרות שמציע מגוון רחב לצמחונים/טבעונים, עם מגוון של טאפסים, סלטים ומנות חמות מהתנור. ארוחה של מיקסבא – שלוש טעימות של מנות הפתיחה תעלה 45 שקל.

פיצה ארטישוק

פיצרייה בשדרות שמציעה פיצות בהרכבה אישית, סלטים, מטוגנים, קינוחים ושתייה. ארוחת פיצה מרגריטה/פיצה צבי הנינג’ה מידת m + סלסלת לחמניות שום ב-47 שקל.

פיצה ארטישוק
פיצה ארטישוק

זה

הפאב הסטודנטיאלי “זה” בשדרות מציע בירות ושתייה חריפה לצד אוכל נהדר וסביר מבחינת המחיר. יש מנות עיקריות כמו “פלטה של אמאל’ה”, שכוללת חלה קריספית עם חמאת שום וצ’דר, ירקות, לאבנה, שמן זית וזעתר ב-47 שקל.

הפסאז’

מסעדת הפסאז’ בשדרות מתמחה בהמבורגרים וכריכי בשר איכותיים המיוצרים במקום. המקום מציע גם המבורגר טבעוני בייצור שלהם. המבורגר של 220 גרם יעלה 48 שקל.

כפרית בטאבון

פיצריה ומסעדה כפרית הנמצאת במושב ברכיה שליד אשקלון ועובדת על טהרת הטאבון והלהבות. חומרי הגלם הטריים מגיעים מחממות המושב. המאפים והפיצות נאפים על טאבון גחלים מעצי זית. הבצק הינו בצק מחמצת בעובדת יד וסוד ההצלחה והטעם של המוצרים שלנו. פיצה פרימיום איכותית תעלה 49 שקל.

מסעדת יאקיטורי

המטבח האסייתי של יאקיטורי מציע סלטים מיוחדים, מוקפצים חמים ומשביעים ותוספות מטוגנות שקשה להפסיק לנשנש. אבל לא רק אלה, אלא גם המון סושי: שלל רולים צבעוניים ממרכיבים טריים ומגוונים שכיף לאכול לבד וביחד בכל שעה. במסעדה תוכלו למצוא מגוון רולים בעלות של 31-25 שקל, סלט סלמון או קיסר (22 שקל) ומוקפצים במחיר של עד 35 שקל.

סוואג

מסעדת השף הצבעונית בשדרות מציעה להגיע להתענג על המנות המוכרות עם שדרוגים וטעמים של שף הבית. המסעדה מציעה כריכי בשר במחיר של עד 49 שקל, המבורגר 220 גרם בעד 50 שקל.

המבורגר סוואג
המבורגר סוואג

מסעדת טעם העמק

מסעדת טעם העמק בנתיבות מציעה נתחי בשרים עם ניחוחות צרפתיים. באווירה אירופאית תוכלו ליהנות מתפריט עשיר בטעמיו, ממגוון בשרים פרימיום הנבחרים בקפידה ומוגשים במידת העשייה המדויקת ביותר. המסעדה מציעה לחם הבית וסלטי בית בעלות של 22 שקל לסועד. שיפוד עוף יעלה 35 שקל, קבב 33 שקל ושיפוד אנטרקוט 44 שקל.

קפה בסיבוב
קפה בסיבוב

קפה בסיבוב

אוהבי הקפה, התפקדו. עגלת קפה בשער הנגב, הממוקמת באנדרטת החץ השחור, מציעה לכם להגיע ולהתפנק בקפה לצד כריכים, סלטים, שקשוקות ומתוקים. מקום עם אווירה פסטורלית וצוות אדיב. ככלל, כל מוצר בתפריט לא עולה על 50 שקל. למשל, כריכים מיוחדים ב-30 שקל, ג’חנון ב-47 שקל, שקשוקות ב-38 שקל ועוד.

אין תגיות

סגור לתגובות.