אירועי יום הסטודנט בשנה שעברה. "אנחנו לא רוצים לקיים אירוע בסדר גודל כמו שאנחנו עושים כל שנה - קצת פחות מתאים לרוח התקופה, ולכן החלטנו שהאירוע יהיה קטן יותר בבן גוריון". צילום: ליאור לוי

אירועי יום הסטודנט יתקיימו השנה בצל המלחמה: “במיוחד בתקופה הזו, יש אנשים שזקוקים לזה”

בכל שנה זו המסיבה הכי גדולה בשנת הלימודים - השנה הוחלט עדיין לקיים את האירועים, אך בפורמט מצומצם, בימים רביעי וחמישי בשבוע הבא. בתוכנית: הופעות של יסמין מועלם, נועה קירל ורביד פלוטניק ושתי מסיבות בריכה. יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של ספיר, עדי שלו: "אנחנו רגישים למצב ולא עושים אירועים גדולים באמצע העיר, מול כל העולם, עד השעות הקטנות של הלילה. זה אירוע סולידי יותר ומותאם לתקופה"

מאת זינה איחייב

יום הסטודנט שמתקיים מדי שנה עם הופעות ומגוון פעילויות עבור הסטודנטים, ייערך השנה במתכונת צנועה יותר ומותאמת למצב, בתאריכים 3 ו-4 ביולי (ימים רביעי וחמישי) באוניברסיטת בן גוריון בנגב שבבאר שבע. ביום רביעי ה-3 ביולי יופיעו יסמין מועלם, נועה קירל ורביד פלוטניק, וביום חמישי ה-4 ביולי ייערכו שתי מסיבות בריכה.

“בדרך כלל זה האירוע השנתי הגדול ביותר שלנו, היה לנו חשוב לקיים אותו גם השנה”, אומרת לספירלה עדי שלו, יו”ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של ספיר. “זה ערב אחד שבו כל הסטודנטים נפגשים, משתחררים ונהנים ויש לזה משמעות גדולה”. שלו מתייחסת לאירוע בצל המלחמה: “במיוחד בתקופה זו, יש אנשים שזקוקים לזה. אנחנו מאמינים בגישה שמאפשרת לכל מי שרוצה לקחת חלק”.

בכל שנה אירועי יום הסטודנט מתקיימים בשוק הבדואי בבאר שבע. השנה הוחלט לקיים את האירוע באוניברסיטת בן גוריון. “אנחנו לא רוצים לקיים אירוע בסדר גודל כמו שאנחנו עושים כל שנה – קצת פחות מתאים לרוח התקופה, ולכן החלטנו שהאירוע יהיה קטן יותר בבן גוריון”, מסבירה שלו. “אנחנו רגישים למצב ולא עושים אירועים גדולים באמצע העיר מול כל העולם, עד השעות הקטנות של הלילה. זה אירוע סולידי יותר”.

“בדרך כלל זה האירוע השנתי הגדול ביותר שלנו, היה לנו חשוב לקיים אותו גם השנה. זהו ערב אחד שבו כל הסטודנטים נפגשים, משתחררים ונהנים ויש לזה משמעות גדולה”

אירועי יום הסטודנט יתקיימו גם השנה בשיתוף פעולה עם פורום הדרום – מוסדות אקדמיים בדרום, בהם מכללת ספיר, אוניברסיטת בן גוריון, המכללה האקדמית סמי שמעון ומכללת קיי. אגודת הסטודנטים של ספיר עושה מאמצים רבים כדי להנגיש את האירוע לכלל הסטודנטים וכמו בכל שנה תארגן הסעות בהתאם לצורך על פי סקר מקדים.

הנחה למשרתי ומשרתות מילואים

מכירת הכרטיסים לאירועי יום הסטודנט נפתחה ב-17 ביוני, כשהם מוצעים לחברי האגודה במחיר מופחת: 35 שקלים להופעות, ו-15 שקלים למסיבת בריכה. בנוסף, סטודנטים וסטודנטיות משרתי ומשרתות מילואים יוכלו לקנות כרטיס משולב הכולל כניסה להופעות ולמסיבת בריכה במחיר מוזל של 30 שקלים. האירועים מיועדים בעיקר לסטודנטים, אך ניתן לרכוש גם כרטיסי אורח לבני או בנות זוג וחברים. עקב ההיקף המצומצם של האירוע, מכירת הכרטיסים פתוחה כעת לסטודנטים שהם חברי אגודה ובהמשך תיפתח גם לאורחים על בסיס מקום פנוי. נכון לעכשיו, אורחים יכולים לרכוש כרטיס למסיבת בריכה אחת.

סגור לתגובות.