“אנחנו צריכים לחזור למודל הרבה יותר מעמיק ופתוח של חינוך”
פרופ׳ נמרוד בר-עם, מרצה במחלקה לתקשורת ודיקאן רשות המחקר במכללת ספיר, לא חושש ממהפכת ה-AI. הוא דווקא רואה בה הזדמנות לחזור למקורות החינוך - לדבר עם הסטודנטים, לזהות פגמים בעצמנו בעזרת ביקורת עצמית בונה ולהתמודד איתם. בר-עם, בנם של שני האמנים מיכה וארנה, בחר אמנם בפילוסופיה אבל לדעתו דרכו לא רחוקה משל הוריו. גלית צוברי ונדב גאלי, סטודנטים במסלול עיתונות בעידן הדיגיטלי במחלקה לתקשורת, שוחחו אותו