ההופעה אתמול בפארק הירקון. צילום רישמי.

אין לנו איביזה, אבל לפחות יש לנו את סולומון

לאחר ההופעה המוצלחת של הדי ג’יי הבוסני, סולומון, ביום העצמאות שעבר, גם השנה, חגגו אלפי מעריצים את יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל בהופעה שלו בפארק הירקון. הכרטיסים למסיבה בפארק שעלו 250 לכרטיס רגיל היו מוגבלים ל-10,000 איש בלבד ונגמרו כשבועיים לפני המסיבה. בעקבות הביקוש הרשתות החברתיות היו מוצפות בבקשות לרכישת כרטיסים והמחירים עלו בהתאם. כך, ימים לפני ההופעה כרטיס בודד הגיע למחיר של כ-700 שקלים ויותר.

סולומון נחשב לאחד הדי ג’יי המוצלחים בעולם בסצנת ההאוס ומוזיקת הטכנו הבינלאומית. הוא מנגן בפסטיבלים שונים ברחבי העולם ביניהם הטומורולנד והאולטרה פסטיבל. סולומון גם מחזיק לייבל משלו והוא הרזידנט של מועדון הפאצה היוקרתי באיביזה, בירת המסיבות הקיצית של אירופה. לאחר ההופעה המוצלחת בשנה שעברה, החליטו במועדון “החתול והכלב” בשיתוף עם חברת סיאט להביא אותו להופעה נוספת בישראל, שנה בדיוק מאז הפעם האחרונה שהיה כאן.

דקות ספורות לאחר שנפתחו השערים כבר היה ברור שהבליינים הולכים לחכות בכניסה, ולא מעט. מחצות הכניסות היו מוצפות בבני אדם שעמדו בצפיפות וניסו להיכנס פנימה. לינוי וייס, בת 24 מרחובות מספרת על החוויה שלה מההופעה: ” זה היה מטורף לעמוד בכניסה, מיליון איש דוחפים אחד את השני וצועקים בבלאגן. עמדנו בכניסה שעה וחצי עד שנכנסנו בסוף”. גם אביה בר, סטודנטית בת 25 מירושלים מספרת על החוויה הלא נעימה בכניסה לפארק: “היה שלב שאנשים דחפו חזק ופשוט העיפו את הכניסה, את הגדרות ואת המאבטחים. תדמיינו המון של אנשים דוחף להיכנס פנימה, אני פשוט רצתי פנימה כשהם דחפו וקיבלתי מכה”.

בניגוד לתכנון, רק לקראת השעה 4 לפנות בוקר הצליחו להיכנס רוב הבליינים להופעה שנמשכה עד השעה 9 בבוקר. למרות זאת נראה שהתורים הארוכים והעיכוב שגרמו להופעה לא מנעו מהמבלים ליהנות. פז גואטה, סטודנטית בת 24 הלומדת במכללה הסבירה “זה אנרגיה שאי אפשר להסביר, ונדיר מאוד לחוות אותה בישראל. כי אין פה הרבה מסיבות גדולות, עשרת אלפים איש רוקדים לאותה מוזיקה, בדיוק כשהלילה מתחלף ליום והזריחה מלווה את המסיבה. כולם כבר שיכורים ורוקדים ולא אכפת להם מכלום”.

אפשר היה להרגיש את הקסם באוויר כשהמסיבה הייתה בשיאה. הקסם שיצר סולומון בהופעתו הקודמת שוחזר והקהל בילה, רקד ונסחף באווירה. בסיום ההופעה רבים מהמבלים המשיכו ל’אפטר פרטי’ של ההפקה שהתקיים ב”גזיבו”, בחוף הים בהרצליה ונמשך עד אמצע הלילה של היום למחרת. גם הפעם, הרשתות החברתיות שיקפו את ההנאה של המבלים והוכיחו לקהל הישראלי שלדברים טובים שווה לחכות, אפילו בתור.

סגור לתגובות.