פאב הזה בשדרות. צלם: גל זהבי

סילבסטר בשדרות והסביבה: המסיבות השוות שיתחילו את 2018

חגיגות הסילבסטר הפכו בשנים האחרונות למאורע נוסף בלוח השנה של הציבור הישראלי. הוא נחגג בלילה שבין ה-31 לדצמבר וה-1 בינואר ומסמל את היום הראשון לשנה החדשה לפי לוח השנה הנוצרי. אך למרות שזה לא תאריך יהודי, בשל חגיגותיו בעולם כולו, גם אצלנו מצאו סיבה למסיבה. גם בשדרות והסביבה החליטו בפאבים המקומיים לאמץ את התאריך ולהציע דרך ייחודית לחגוג את השנה החדשה במסיבות מגוונות המתאימות לכל טעם מוזיקלי ולכל כיס.

פאב שדרות

כבכל שנה, גם הפעם בחרו לקבל את השנה החדשה במסיבה בפאב שדרות. “כל שנה אנחנו עושים מסיבת סילבסטר מגניבה שבה מחפשים את אחד העובדים לסנטה קלאוס, מושיבים אותו על כיסא ומי שיושב עליו מקבל צ’ייסר”, מספר חן וקנין, אחד משלושת הבעלים של הפאב. השנה תנוגן מוזיקת היפ-הופ ויתקלטו שני סטודנטים מהמכללה: טל גלר ואילן פטחיה. בנוסף, לאחרונה נפתחה בצמוד לפאב ובבעלות משותפת פיצרייה בשם “ארטישוק”, כך שיהיו גם מבצעים על הפיצות והצ’יסרים. וקנין מספר כי בשנה שעברה החגיגות בפאב היו “מטורפות” והוא מצפה שהשנה זה יתעלה על כך ומאחל לציבור הלקוחות שלו “תשתכרו עד בלי די”.

בחגיגות הסילבסטר שהתקיימו בשנה שעברה בפאב שדרות, עובד של הפאב מחופש לסנטה קלאוס. צילום: מושיקו חורש

הזה

זו השנה השנייה שפאב “הזה” בשדרות חוגג את הסילבסטר. “אנחנו הולכים להרים פה מסיבה משוגעת”, מספר יותם אוהב-ציון שמנהל את המקום. לדבריו, בערב השנה החדשה כל השולחנות בחלק הפנימי של הפאב יפונו והאזור יהפוך לרחבת ריקודים. על עמדת הדי-ג’יי ינצח איתמר ברוך, סטודנט מהמכללה וסגנון המוזיקה יהיה “פופ, היפ-הופ, טראש וכל דבר מרים”. במקביל, בחלק החיצוני של הפאב יהיה אפשר לשבת ולאכול מהתפריט החדש שהשיק הפאב לאחרונה ובתוכו מגוון מנות ובהן ההמבורגר שמזוהה עם המקום. אוהב ציון מספר כי גם בשנה שעברה הפאב ערך מסיבה לכבוד המאורע: “היה פה מטורף. הפאב תפקד כמו מועדון באותו הערב”. הוא מאחל לציבור הלקוחות “שימשיך להיות להם כיף בשדרות ושימשיכו לקבל מענה לכל הצרכים התרבותיים שלהם”.

בפנים תהיה מסיבה, ובחוץ יהיה אפשר להנות מהתפריט החדש. פאב ה”זה”. צילום: יקיר אביב

ליבובסקי

גם בפאב ה”ליבובסקי בשדרות תתקיים השנה, בפעם השלישית, מסיבת סילבסטר. “כל שנה אנחנו עושים מסיבת סילבסטר”, מציין אור אסטרוגנו, הבעלים של הפאב. הוא מספר כי השנה מתוכננת “מסיבה עם דיג’יי ואופציות של מסלולים בקניית האלכוהול. סוג המוזיקה שתתנגן היא דאנס ומיינסטרים ועליה יהיה אמון די-ג’יי סטרייק”. לשנה החדשה סטרוגנו מאחל לציבור הלקוחות שלו “הרבה אלכוהול והרבה מוזיקה”.

 

מסיבת מיינסטרים ומסלולים של אלכוהול בליבובסקי בשדרות. צילום: אדיר אבוטבול

אסוולדו

בערב השנה החדשה בפאב ה”אסוולדו” הממוקם בכניסה לקיבוץ ברור-חיל יתקיים ערב עשיר בתרבות. בחלקו הראשון של הערב יתקיים מופע סטנד-אפ של הקומיקאי דניאל חן במכירה מוקדמת של 50 שקלים. על הקומיקאי מספר אלי אבוטבול, הבעלים של הפאב, שהוא “סטנדאפיסט מחונן, בהבטחה”. לאחר מכן, בחלקו השני של הערב, תתקיים מסיבה שבה יתקלט די-ג’יי איתמר אסנר וסגנון המוזיקה יהיה “מיינסטרים עם יציאות מפתיעות”. אבוטבול מאחל לציבור הלקוחות שלו: “שתהיה שנה בטוחה, שמחה ושיהיה לנו בעיקר שקט”.

מופע סטנדאפ ומסיבה לקבלת השנה החדשה באסוולדו. צילום: יקיר אביב

גרין פאב

גם הפאב הוותיק “גרין פאב” שנמצא בקיבוץ ניר-עם יחגוג ביום ראשון בערב את בואה של השנה החדשה. “מקשטים את המקום ותהיה אווירה כיפית”, אומר עידו גלעד שמנהל את המקום. בתוכנית של הערב מסיבה עם די-ג’יי Shiran שיתקלט סגנון גרוב ופריסטייל. ניתן יהיה גם להינות מתפריט של הפאב והמבצעים הרגילים על האוכל והשתייה ימשיכו כהרגלם. אך גלעד מספר כי “יהיו הרבה פינוקים על הבר” ומאחל “שתהיה שנה של שלום והצלחה לכולם”.

קישוטים, תפאורה, מסיבה ובעיקר אווירה כייפית בגרין פאב. צילום: נתנאל ברוך

סגור לתגובות.