מכללת ספיר. צילום: ויקיפדיה

עמיר עירון זכה בתביעת לשון הרע נגד הסטודנטית שטענה כי הטריד מינית

עמיר עירון, המלמד במכללת ספיר, זכה לאחרונה בתביעת לשון הרע נגד סטודנטית במכללה שטענה כי הטריד מינית במקום עבודתו הקודם. לפני כשנה וחצי, התלוננה הסטודנטית בפני נשיא המכללה פרופ’ עמרי ידלין כי עירון הטריד מינית במכללה למינהל, שם לימד במשך 20 שנה.

בתגובה לדברים, הגיש עירון תלונה נגד הסטודנטית והתלונה הבשילה לכדי תביעה בגין דיבה. עירון שעבד במכללה למינהל 20 שנה, טען כי עזיבתו את המכללה היתה בשל הגעה לגיל פרישה, והמכללה למינהל אישרה כי זאת סיבת עזיבתו. עירון אמר על הטענה נגדו לספירלה דאז כי ”המטרה היא לפגוע. אין דרך אחרת לראות את זה”.

בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו, כתב עירון את הדברים הבאים: ”לפני מעט יותר משנה, השמיעה עלי סטודנטית, דאז, במכללת ספיר, דברי לשון הרע, באזני מספר גורמים במכללה. כדי לא לתת פומבי פעם נוספת לדברי השמצה ובלע, לא אחזור עליהם כאן. רק אציין שהדברים היוו לא פחות מאשר פגיעה חמורה בשמי הטוב, בכבודי ובמעמדי ומכיוון שהם נאמרו גם באזני מקבלי החלטות במכללה, היה בדברים פוטנציאל של גרימת נזק גם מעבר לפגיעה חמורה זו”.

החודש נתן בית המשפט באשקלון פסק דין, כאשר הצדדים (עירון והסטודנטית) קיבלו על עצמן לא לפרסם את פרטיו כדי לא לגרום לנזק נוסף. עירון מצדו, לא היה מעוניין בתמורה כספית על הלשון הרע ופגיעה בשמו הטוב, והסתפק במכתב התנצלות וחרטה שכתבה הסטודנטית. ”אספר שקיבלתי מהסטודנטית מכתב התנצלות וחרטה, בו היא חוזרת בה חזרה מלאה מכל הדברים שהשמיעה. במכתב היא מאשרת שהדברים שאמרה לא היו ולא נבראו, וכי היא מביעה צער והתנצלות. המכתב הועבר על פי פסק הדין אל כל מי שנחשף לדברי לשון הרע ההם כמעשה של תיקון”, כתב עירון.

 

 

אין תגיות

סגור לתגובות.