כרטיס משחק טלגראס. צילום: דוברות "טלגראס"

צבע ירוק: “טלגראס” ערכה משחק “חפש את המטמון” בשדרות

“טלגראס”, רשת ההפצה והמכירה של צמח הקנאביס בישראל, ערכה בשבוע שעבר משחק “חפש את המטמון” בשדרות, שבו השתתפו כ-70 אנשים. במסגרת המשחק, הוטמנו מראש במקומות שונים בעיר תשע שקיות המכילות 10 גרם של פרחי קנאביס, בשווי של 8,000 שקלים. המשחק היה פתוח לכל אדם עם טלפון סלולרי, שעליו מותקנת אפליקציית “טלגרם”, ללא הגבלה. כל משתתף התבקש לעקוב אחר הרמזים בעזרת קישור לערוץ המשחקים של “טלגראס”.

קנאביס עדיין נחשב על פי החוק לסם מסוכן, ואסור לשימוש ולסחר. זאת, למרות שבשנה שעברה אושרה בכנסת מדיניות אי-הפללה חלקית של הצרכנים. משתתפים במשחקים כאלה בעבר נתקלו לעיתים בשוטרים, ולכן הפעם, מארגני המשחק פיתחו דרך מתוחכמת להגנה על המשתתפים מפני גורמי אכיפת החוק. “במקום להטמין קנאביס, הוטמנו כרטיסים עם קוד. המוצא המאושר הזין את הקוד ב’בוט’ המשחקים שלנו וקיבל הדרכה למקום שבו היה צריך לאסוף את השקית שלו”, הסביר “מיסטר טי”, אחד ממארגני המשחק.

כרטיס קוד של “טלגראס”. צילום: דוברות “טלגראס”

השקיות הוטמנו בין היתר באתרים כמו גן נתן אלתרמן, קופת החולים “כללית”, הספרייה העירונית וסינמטק שדרות. “מדובר במסלול שנבחר בקפידה מתוך התחשבות בנוחות המשתתפים והרצון להימנע ממאמץ גופני ניכר”, נמסר ממארגני האירוע. “רצינו לאפשר גם לבני הגיל השלישי להשתתף במשחק החווייתי”.

ברשת “טלגראס”, שסוחריו הם יעד קבוע לפשיטות משטרה, רשומים יותר מ-200 אלף לקוחות שצורכים את שירות אספקת הקנאביס. השירות כולל משלוחים ומציע ללקוחות אפשרות למתן ביקורות על הזנים והסוחרים בתוך פלטפורמה. מספר הסוחרים במערכת עומד כיום על כ-4,000 ובמערכת “טלגראס” עובדים יותר מ-120 אנשי צוות במגוון תפקידים, החל משירות לקוחות ועד אבטחת מידע.

הרשת משתתפת גם באופן פעיל במאבק לקידום לגליזציה בישראל. “אנו לא ממתינים עד שחברי הכנסת יקבלו את ההחלטה המתבקשת”, הדגישו ברשת, “אלא יוצרים בעצמנו לגליזציה דה פקטו”. מעבר לפלטפורמה הרחבה, המאפשרת גישה מהירה לצמח הקנאביס, לאחרונה חילקו ברשת גם כ-1,000 זרעי קנאביס לגידול עצמי. “והיד עוד נטויה”, אמרו ב”טלגראס”. “אנחנו מביאים את החוק ברגליים”, הצהיר מיסטר טי. עם זאת, החשש להיתפס על ידי גורמי אכיפת החוק עדיין מדיר שינה. “הסיכון בהחלט קיים”, אמר, “אך העשייה הטובה שאנחנו עושים פה ממלאת אותי וזה מקל על החשש”.

סגור לתגובות.