מדריך

כשליגת האלופות נופלת על יום השואה: המדריך לצפייה ברשת

שוב משחק של ליגת האלופות ועוד אחד גורלי במיוחד נפל על ערב יום השואה. הפעם המזל הרע הכה פעמיים את אוהבי הכדורגל – גם הגומלין לא ישודר בגלל ערב יום הזיכרון. המשחק של ברצלונה נגד ליברפול מתקיים הערב בשעה 22:00 ואף ערוץ טלוויזיה בארץ לא משדר אותו. הסיבות ברורות, אך את אוהדי הכדורגל הן לא משכנעות. רבים ישברו את הראש איך בכל זאת כן ניתן לראות את המשחק. לכן המדריך נועד להציע את הפתרון הטוב ככל האפשר.

1. אפשרות בתשלום – נתחיל מהאפשרות החוקית, אך עם טוויסט קטן. היא עולה 4 דולר ליום, האתר BIEN SPORT, אין לאתר את האופציה של צפייה מישראל, לכן, צריך לבחור קודם את האזור. להקיש האפשרות של אפריקה ומזרח תיכון. השלב הבא הוא להקליק על המקש ימני בעכבר ולתרגם את התוכן מערבית לעברית. לאחר מכן כבר למלא את הפרטים המלאים, ובבחירת המדינה להקיש “פלסטין”. עוברים לאישור במייל, בוחרים אפשרות תשלום וערוץ המבוקש נדלק. עם זאת, ייתכן שתידרשו להחליף עבור הצפייה כתובת IP. לשמוע עם שדר ערבי משחק של מוחמד סלאח היא חוויה בפני עצמה. אפשר להתחיל לראות מתי שרוצים.

2. האפשרות החינמית לצפייה עם תוכנה – ראשית צריך להוריד את התוכנה בשם  SOPCAST. זו התוכנה המועדפת עליי לאורך השנים והיא מביאה עמה איכות מעולה. לקישור להורדת התוכנה הקישו כאן. מיד לאחר מכן היכנסו לאתר הזה. זהו אתר ברוסית ולכן גם אותו צריך לתרגם בהקלקה על מקש ימני. מיד לאחר מכן יש לבחור את המשחק עצמו. שם כבר יופיעו לכם האפשרויות השונות. בוחרים באחת מהאפשרויות תחת הכיתוב SOPCAST. לרוב יופיעו כמה לינקים.

מעתיקים את הכתובת של הקישור המופיע מצד ימין של כל אחת מהאפשרויות, עם לחיצה על מקש ימני ומדביקים לתוך שורת הכתובת בתוכנה עצמה. זה פשוט, אך לוקח כמה דקות. מחכים שזה יתחיל לפעול, כשתחילה יעלה מסך שחור ומיד לאחר מכן השידור יתחיל לעבוד. גם זה צפוי להימשך כ-30 שניות. בשביל העצלנים אציין שהתוכנה הזו לרוב לא נתקעת. למי שרוצה לצפות בטלפון הנייד אפשר להוריד גם כאפליקציה למובייל ולבצע את אותה הפעולה. יש להעתיק את הקישור לשורת הכתובת בתוכנה. זה קצת פחות נוח בטלפון, אבל האיכות עדיין מעולה. שימו לב שהלינקים מופיעים חצי שעה לפני תחילת המשחק.

במקרים בהם הערוץ אותו בחרתם קורס. עושים את אותה פעולה אך עם קישור נוסף באותה עמודה של קישורים. אם גם זה לא עוזר, מדובר במקרה נדיר, אך ניתן לבחור את אחת האפשרויות של הצפייה הישירה.

3. לינקים לצפייה ישירה – תחת הכיתוב STREAM באותו אתר שבו אתם מוצאים את הלינקים לסופקאסט תקליקו על אחד הלינקים. הדגלים מסמנים את השפה שבה משדרים את המשחק. צריך להקליק פעמיים על לחצן ה-PLAY כי תמיד נפתחות פרסומות. אך לאחר כמה רגעים השידור. עם זאת, הוא באיכות פחות טובה משתי האפשרויות שהזכרנו. שוב נפל לכם השידור? החליפו קישור, כי תמיד יש הרבה. גם האתר הזה מציע שפע של לינקים לצפייה ישירה במשחק. הלינקים מופיעים חצי שעה לפני תחילת המשחק.

סגור לתגובות.