מגזין המחול המקוון סטו-דיו

סטו-דיו: מגזין על מחול בישראל

בוגרי מסלול העיתונות של המחלקה לתקשורת במכללת ספיר הציגו את פרויקטי הגמר: ספיר פלח ואביטל אלכסנדרה כהן יצרו מגזין ראשון מסוגו המוקדש למחול בישראל

סטו-דיו הוא מגזין מרשים, שמבקש להעמיק את ההיכרות של הגולש האקראי עם עולם המחול. את המגזין יצרו ספיר פלח ואביטל אלכסנדרה כהן, סטודנטיות ממסלול העיתונות של המחלקה לתקשורת במכללת ספיר, במסגרת פרויקט הגמר שלהן לתואר.

אביטל אלכסנדרה כהן וספיר פלח מציגות את המגזין בפני חבר השופטים

 

הן בדקו וגילו שאין בישראל מגזין מקוון כזה, המוקדש כולו לעולם המחול, ונרתמו למשימה להשיק את המגזין הראשון מסוגו בתחום. סטו-דיו מביא צרור של כתבות צבע, ראיונות וכתבות פרופיל על דמויות דומיננטיות מעולם המחול. אף שהוא עוסק בתחום מקצועי מאוד, הוא רלוונטי ומרתק גם לקהל הרחב.

שנה לא רגילה

הסטודנטיות הגישו את פרויקט הגמר בעקבות שנת לימודים לא שגרתית, שהתנהלה בלימוד מרחוק וכמעט ללא מפגשים אישיים בין חברות הצוות עצמן, נוכח מגבלות הקורונה, וגם על רקע שיבושי לימודים בגין שביתת מרצים ושיתוק הלימודים במכללה בתקופת מבצע שומר החומות.

כל בוגרי המסלול לשנת תשפ”א עם השופטים קרינה שטוטלנד, איתי ולדמן, והמנחים הגר להב, אילן יצחייק, וראש המחלקה לתקשורת מוטי גיגי

 

האורחים: עורכת לאשה ועורך מאקו

השופטים האורחים שבחנו את הפרויקטים ונתנו ציונים היו קרינה שטוטלנד, העורכת הראשית של השבועון לאשה מבית ידיעות אחרונות, כלת פרס סוקולוב לעיתונות לשנת 2021, ואיתי ולדמן, העורך הראשי של אתר מאקו מבית קשת 12. ביום המצגות השתתפו גם מנחי הפרויקטים, ד”ר הגר להב וראש המסלול אילן יצחייק, וכן ראש המחלקה לתקשורת במכללה, ד”ר מוטי גיגי.

לאתר המגזין – היכנסו כאן

 

 

 

 

סגור לתגובות.