ליאור סורין

כוכב הטיקטוק על הרצף האוטיסטי הותקף על ידי בני נוער: “זו הטרדה מינית לכל דבר”

ליאור סורין (25) מאשקלון הגיע לבלות בקניון בגן יבנה ומצא את עצמו מוקף במעריצים. חלקם, הוא מספר, עברו את הגבול: "פחדתי להגיד להם שיעזבו אותי אז ברחתי משם. יש מי שמכיר את החולשות שלי ומנצל אותי"

ליאור סורין בן ה-25 רגיל שמזהים אותו ברחוב. הבחור מאשקלון שנמצא על הרצף האוטיסטי הוא כוכב טיקטוק עם כחמישים אלף עוקבים. השיר שלו, “שבותה”, צבר כבר מעל לשלוש מאות אלף צפיות והוא מוכר גם בשל שיתופי הפעולה שלו עם כוכב רשת אחר, קובי סוויסה. אך להתנהגות שחווה מהמעריצים כשהגיע לבלות בקניון בגן יבנה לפני כשבועיים – הוא לא ציפה. “הייתי עם ידידה וילדים זיהו אותי”, משחזר סורין. לדבריו, ההערצה הפכה מיד להטרדה: חלק מבני הנוער ששהו במקום התנהגו כלפיו בצורה בריונית והציקו לו. “הם התחילו לגעת לי בגוף, למשש אותי, נגעו בי כמו בסרטון עם קובי סוויסה ואמיר חצרוני. פחדתי להגיד להם שיעזבו אותי, אז ברחתי משם כל עוד נפשי בי בגלל ההתנהגות הזאת. זו הטרדה מינית לכל דבר”.

ליאור סורין וידידתו
ליאור סורין ובת זוגו | צילום באדיבות משפחת סורין

ליאל חג’ג’ (24) מאשקלון הייתה עם ליאור בזמן התקרית. “היו ילדים שצעקו, עקבו אחריו ולא עזבו אותו”, היא מספרת. “אחת העובדות בקניון כמעט הזמינה להם משטרה. חלק מהילדים נגעו בו, הציקו לו עם שאלות על קובי סוויסה. ביקשתי שיפסיקו, אבל אף אחד מסביב לא ניסה לעצור אותם חוץ ממני. יש מפגשים קשים שדורשים שמירה ואבטחה וזה פשוט לא אפשרי בלי”.

ליאור, אתה חושב שהם ניצלו את העובדה שהיה לך קשה להתמודד עם הסיטואציה?

“כן. יש מי שמכיר את החולשות שלי ומנצל אותי. הדור של היום על הפנים. לא באתי לחנך אף אחד, למרות שיש גם נוער שהוא טוב”.

זאבה סורין, אמו של ליאור, מספרת על הודעות תמיכה מרגשות שקיבלה מבני נוער בעקבות התקרית: “זו הייתה בריונות ואני שמחה שהוא קם והלך. אחרי האירוע בקניון, קיבלתי ארבעה טלפונים ממעריצים שאמרו לי שהם אוהבים את ליאור ושלא יתייחס למה שאומרים לו. יש נוער שמאוד אוהב ומגן עליו. פעם אחת, כשהיינו על טיסה, קבוצה של נערים התחילו לשיר את השיר שלו. אם היו אומרים לי כשהוא היה בן חמש, שהילד שלי יהיה כוכב – הייתי אומרת שמישהו ירד מהפסים”.

בעקבות התקרית, סורין מודה שהוא חושש להגיע למקומות הומי אדם: “עכשיו זה כבר כמעט לא מתאפשר, זה ייצור בלגן. מזהים אותי וקוראים לי, רוצים להצטלם, ברכות. אנשים אומרים לי שאני נותן להם השראה, שאני יכול לעשות הכל למרות שאני על הרצף. לפעמים מציקים לי, אבל אני משתדל להתעלם מתגובות רעות”.

מה החלום הגדול?

ליאור: “שיהיה לי עסק, לא יודע של מה עדיין. ולהצליח בטיקטוק. ניסיתי גם ללכת לאודישנים למשחק וזה פחות הלך”.

יש לך מסר להעביר למעריצים שמזהים אותך?

“אני נהנה שניגשים אלי להצטלם, אבל שיהיו קשובים אליי יותר ושלא יעברו את הגבול”.

 

 

סגור לתגובות.