אלמיו ומחליפו לוין. צילום: עמוד הפייסבוק של אגודת הסטודנטים

5 חודשים אחרי הבחירות: יו”ר אגודת הסטודנטים פורש מתפקידו

מאת אביטל אורמן 

אביחי אלמיו, יו”ר אגודת הסטודנטים, הודיע היום (ראשון) כי החליט לפרוש מתפקידו לאחר כהונה בת חמישה חודשים – כך פורסם בעמוד הפייסבוק של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במכללת ספיר. בפוסט נכתב בשמו של אלמיו כי “ההחלטה הזו אינה קלה עבורי, אך בעקבות סיבות אישיות-משפחתיות זו ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבור האגודה ועבורכם הסטודנטים”.

תפקיד יושב הראש יועבר כעת לסגנו, יורי לוין. שייכנס לתפקיד בהדרגה לאחר שיעבור חפיפה מאלמיו. על פי תקנון האגודה, כשיושב ראש מתפטר, הסגן מחליף אותו אוטומטית, ולכן יורי לוין יהיה יו”ר האגודה. ועד האגודה לא ישונה בעקבות התפטרות יושב הראש.

הפוסט בפייסבוק של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של מכללת ספיר. צילום מסך

בהמשך הודעתו הוסיף אלמיו כי הוא מאחל הצלחה עבור צוות האגודה והודה על הצוות שליווה אותו בתקופה שבה כיהן בתפקיד יושב הראש. מדוברות האגודה נמסר: “יו”ר האגודה הגיש אתמול בערב למבקר האגודה מכתב התפטרות, ההתפטרות נכנסת לתוקף אחרי 72 שעות – יום שלישי בערב”.

אלמיו נבחר לפני חמישה חודשים בבחירות חריגות שבהן רץ כרשימה יחידנית. זאת הייתה הפעם הראשונה שסיעת יחיד התמודדה להנהיג את האגודה. אלמיו רשם לעצמו את ההישג כאשר לראשונה יו”ר האגודה יכהן בראש ועד, שחמישה ממנו מרשימת “תכלס”: יורי לוין, קרן דוידסקו, אורנה סממה, רעות איתן, אילנה סטרשוב.

(גילוי נאות: אביחי אלמיו הוא סטודנט במסלול עיתונות שמפעיל את אתר ספירלה)

סגור לתגובות.