צילום מסך 2021-01-15 103242

יש סגר, יש זמן: שבע הסדרות שאסור לפספס

אף שמבצע החיסונים נמצא בעיצומו, נראה שמגפת הקורונה והסגרים הממושכים שהיא מביאה עמה עוד רחוקים מלהסתיים. אז בין ההכנות למבחני סוף הסמסטר, הנה שבע סדרות שאולי פספסתם וכדאי לתת להן צ’אנס.

The Queen’s Gambit / גמביט המלכה

איפה: Netflix

“גמביט המלכה” היא מיני-סדרה ודרמת נעורים שמתרחשת בשנות ה-50 וה-60 בארצות הברית. הסדרה עוקבת אחר חייה של יתומה שמתגלה כעילוי שחמט, בת’ הרמון, ועל מסעה להפוך לשחקנית השחמט הטובה בעולם. אך לגאונות יש מחיר – ואצל בת’ זה התחיל כבר בבית היתומים. לאורך הדרך היא מתמודדת עם טראומה קשה, שדים מהעבר והתמכרויות, ומנסה לפלס את דרכה בעולם גברי וקשה. דמותה המהפנטת של הרמון הופכת את שבעת הפרקים של הסדרה למומלצים במיוחד.

Peaky Blinders / כנופיית ברמינגהם

איפה: HOT, Netflix

בחמש עונות, כשהיא מזכירה את ה”סופרנוס” בהילוך מהיר, “כנופיית ברמינגהם” היא הדרמה הבריטית שתסחוף אתכם למאה הקודמת. הסדרה מגוללת את סיפורה של כנופיית הפשע פיקי בליינדרס והעומד בראשה תומאס שלבי. העלילה מתרחשת בברמינגהם שבבריטניה מיד לאחר מלחמת העולם הראשונה, ומציגה מגוון רחב של דמויות בעלות עומק ומורכבות נפשית. עונתה השישית של הסדרה צפויה לצאת לקראת 2022, וייתכן שהיא תהיה העונה האחרונה.

Vikings / ויקינגים

איפה: YES, HOT, Netflix

“ויקינגים” היא סדרת דרמה-היסטורית שעלתה בשנת 2013 , המתרחשת בעידן הוויקינגי, ומתמקדת בחייו של רגנאר לוטברוק. רגנאר הוא אחד מגיבוריה הגדולים והמוכרים ביותר של התרבות הנורדית, והסדרה שואבת השראה מסיפוריו. עלילת הסדרה מתארת כיצד רגנאר הפך מחקלאי פשוט למלך של סקנדינביה – בעיקר באמצעות תככים ואלימות. הסדרה אף מציגה שורה של דמויות נשיות חזקות בעמדת כוח – מה שהיה ייחודי לתרבות ותקופה. לסדרה שש עונות שיעבירו אתכם רכבת הרים רגשית עד הרגע האחרון.

The Blacklist / הרשימה השחורה

איפה: YES, HOT, סלקום TV, Netflix

“הרשימה השחורה” היא דרמת פשע, שמתחילה עם הגעתו המסתורית של המבוקש מספר אחת בארה”ב, ריימונד רדינגטון, למטה ה-FBI במטרה להסגיר את עצמו. ריימונד טוען כי יש בידיו רשימה של הפושעים המסוכנים בעולם והוא מוכן לעזור לתפוס אותם, תמורת חסינות מכתב אישום. אך הוא מעמיד תנאי אחד – לעבוד עם אליזבת’ קין, סוכנת טירונית. לכל אורך הסדרה יש שאלות שנשארות פתוחות, והיא תמיד משאירה טעם של עוד.

Better Call Saul / סמוך על סול

איפה: YES, HOT, סלקום TV, Netflix

למרות ש”סמוך על סול” היא סדרת ספין-אוף לסדרת האם “שובר שורות”, יש לה עלילה עצמאית לחלוטין. במרכז הסדרה עומד סול גודמן, עורך דין מאלבקרקי שמתקשה לגמור את החודש. כדי להתמודד עם האומללות הקיומית הזו, סול משתמש בכישורי הנוכלות והמניפולציה שלו, עם יצר הישרדותי וחוצפה רבה. הוא השורד האולטימטיבי – מסתכל למציאות בעיניים מבלי לפחד, ומצליח לעשות זאת. גם אם הדרכים שלו לא תמיד מוסריות, הוא מעורר השראה וקשה שלא לאהוב אותו. לסדרה יש חמש עונות ועונתה השישית עתידה לצאת השנה.

Cobra Kai / קוברה קאי

איפה: Netflix

“קוברה קאי” היא דרמה קומית וספין-אוף לסרטי “קארטה קיד” משנות ה-80, בהשתתפות השחקנים המקוריים. העלילה מתרחשת בלוס אנג’לס ובמרכזה ג’וני לורנס, בחור לא יוצלח בשנות ה-50 לחייו. לאחר שהוא מציל ילד מקומי בשם מיגל דיאז מבריונים, הוא מחליט להחזיר את הדוג’ו (מקום לאימון אמנויות לחימה) “קוברה קאי” לחיים. לאט לאט הדוג’ו מושך אליו עוד ועוד תלמידים, מה שמעורר את יריבו המושבע של ג’וני – דניאל לרוסו. הקונפליקט בין השניים והדיאלוגים הקולחים הופכים את הסדרה להתאהבות מיידית.

The Last Dance / מייקל ג’ורדן: הריקוד האחרון

איפה: Netflix

“הריקוד האחרון” היא מיני-סדרה דוקומנטרית בת 10 פרקים שעוקבת אחר הקריירה של הכדורסלן מייקל ג’ורדן. הסדרה מתמקדת בשנתו האחרונה של ג’ורדן בשיקאגו בולס בשנים 1998-1997, ומציגה ראיונות וצילומים על ג’ורדן שלא נראו מעולם. אך גם אם אתם לא אוהבים כדורסל, אין מה לחשוש – הסדרה מתמקדת בעיקר בגדולה, מהי – ואיך ג’ורדן הגיע אליה והפך לאייקון עולמי. הסדרה, כמו דמותו של ג’ורדן עצמה – ממגנטת וסוחפת.

אין תגיות

סגור לתגובות.