הקפיטריה הסגורה בבניין 8. צילום: אופיר ליבה

חזרה לשגרה על בטן ריקה: רק קפיטריה אחת פתוחה במכללה

סטודנטים רבים חזרו ללמוד בקמפוס, אך גילו כי רוב האפשרויות שלהם לרכוש אוכל נותרו סגורות. אחראי ההסעדה במכללה הסביר ל"ספירלה" כי לא הצליח לגייס עובדים

“כל פעם אני צריך לצאת לשעה, לבזבז זמן ולחפש לי אוכל”, מספר דור שפיר, סטודנט במגמת רדיו במחלקה לתקשורת. הוא אינו היחיד. סטודנטים במכללת ספיר מתמודדים עם בעיה חדשה: השיעורים הפרונטליים אמנם חזרו לקמפוס – אך רוב הקפיטריות לא. בינתיים רק קפיטריה אחת פתוחה, ה”שוקולטה” בבניין 5, בניין ההנהלה. אבל גם היא לא כפי שהייתה. “אין שם פסטות וסלטים, רק קצת שתייה וטוסטים מוכנים מראש”, מתאר שפיר. מלבד הקפיטריות, בדיקה של “ספירלה” מגלה שגם מצב מכונות השתייה ברחבי הקמפוס אינו מזהיר: חלקן לא עובדות, ואלה שכן רק חצי מלאות.

אחראי ההסעדה במכללה הסביר ל”ספירלה” כי לא הצליח לגייס עובדים, ולכן לא יכול לפתוח את הקפיטריות בשלב זה. הוא הוסיף כי הוא חושש שאם יביא מוצרים וחומרי גלם רבים הם יתקלקלו כי איש לא יקנה. לדבריו, הוא מחכה להנחיות חדשות כדי לפתוח את הקפיטריות ומעריך שבמהלך השבוע הקרוב קפיטריה נוספת צפויה להיפתח.

הקפיטריה בבניין 5. היחידה שפתוחה, וגם היא במלאי חסר. צילום: אופיר ליבה

סטודנטים שחזרו לקמפוס סיפרו שהיות שהמבחר בקפיטריה בבניין 5 דל, הם נאלצים לפנות למקומות אחרים. עמית (שם בדוי), סטודנט למדעי המחשב, אומר שמבחינתו זה או להסתדר עם המעט שיש בקפיטריה, או לקנות במרוכז אוכל משדרות או להזמין למכללה. שפיר מוסיף כי רכישת אוכל בחוץ יוצרת עומס כלכלי. “זה די גרוע, אני יוצא כל פעם ומנסה למצוא מה לאכול. מבזבז כסף פעם על שווארמה, פעם על פסטה, פעם על חומוס”. רמי ברקאי שלומד הנדסת בניין מספר שרוב ההנדסאים חזרו לשגרה כמעט מלאה. היות שהקפיטריה שבאזורם (בניין 2) אינה עובדת, המכללה דאגה להם לעמדת קפה עם חלב ועוגיות – אך גם זה אינו מספיק.

במתווה החזרה לשגרה שפורסם באמצע חודש מרץ ציינה המכללה ששירותי ההסעדה בקמפוס יצטמצמו. ואולם, מאז אך לא נשלחו הנחיות או פרטים נוספים בנושא.

אין תגיות

סגור לתגובות.