נבחרת הכדורסל של המכללה באימון הכנה | צילום: תומר סביר

”ניתן את הכול על הפרקט”: נבחרת הבנים בכדורסל חוזרת אל ליגת המכללות

אחרי 3 שנים ללא מסגרת תחרותית, החניכים של דובי גפן ישחקו בליגה התחתונה: ''אני מתרגש מאוד, עברנו תקופה קשה בקורונה''

שנת הלימודים תשפ”ב, שנפתחה בסימן של חזרה לשגרה, הביאה בשורה חדשה גם לפרקט. ביוזמת השחקנים, נבחרת הבנים בכדורסל חוזרת לפעול ותירשם לליגה התחתונה של ליגת המכללות. דובי גפן, שיאמן את נבחרת המכללה זו השנה השלישית, נרגש לקראת החזרה לפעילות אחרי שלוש שנים שבהן הנבחרת לא התמודדה במסגרת תחרותית. ”בזמן הקורונה לא התאמנו באופן סדיר, והשחקנים הגיעו לעונה החדשה עם המון מוטיבציה”, מספר גפן. “יש בסגל שחקנים חדשים לצד שחקנים ותיקים ואני מאמין ביכולת שלנו להצליח. אנחנו מתאמנים באינטנסיביות רבה לקראת תחילת העונה”.

אף שהנבחרת לא שיחקה מול נבחרות אחרות כבר שלוש שנים, עד לפרוץ המגפה הכדורסלנים הצליחו להקפיד על שגרת אימונים. אלא שאז הגיעה הקורונה, האימונים הופסקו ובשנה וחצי האחרונות אולם הכדורסל שממול לבניין 3 נותר שומם. “היה לי מאוד קשה”, מעיד שי קרמר, סטודנט לאנימציה בשנה ג’ שמשחק בנבחרת כבר שנתיים. “לעבור משלוש פעמים בשבוע לשחק על מגרש מלא למצב שבו אני זורק כדור לבד באחד המגרשים פעם בשבוע זאת חוויה לא נעימה. כמובן שרמת הכושר ואחוזי הקליעה ירדו”.

כמו מאמנו, גם קרמר לא מסתיר את ההתרגשות לקראת העונה החדשה. ”זה מרגש לשחק במכללה שאתה לומד בה ומתחרה נגד מכללות אחרות, בראש שלי זה קצת כמו ליגת המכללות בארצות הברית, אבל אני בטוח שאין שם את אותו ההייפ שיש אצלנו”, הוא מעיר בחיוך. “יש לנו סגל די חדש ואנחנו עדיין עובדים על התרגילים, אבל הגרעין הוותיק חזק מאוד ואני סומך על דובי”.

שי קרמר, סטודנט לאנימציה בשנה ג’ שמשחק בנבחרת: ”בראש שלי זה קצת כמו ליגת המכללות בארצות הברית, אבל אני בטוח שאין שם את אותו ההייפ”

ליגת המכללות מתחלקת לשתי ליגות: הליגה העליונה שבה משחקות הנבחרות הטובות ביותר – והליגה התחתונה שבה משחקות נבחרות פחות טובות ואלה שזה עתה נרשמו, כמו הנבחרת של מכללת ספיר. יש לציין שארגון הספורט האקדמי (אס”א) עדיין לא פירסם את התאריך שבו תיפתח עונת המשחקים באופן רשמי.

“הגיעו לעונה החדשה עם המון מוטיבציה”: חלק משחקני הנבחרת בעונה הקודמת | צילום: שי קרמר

ראש מדור ספורט במכללת ספיר, יריב פרג’ון, הוביל את יוזמת ההצטרפות לליגת המכללות ומשחק בעצמו בנבחרת: ”אחרי שנה וחצי של קורונה, שבמהלכן הנבחרות בספיר היו במצב לא טוב, כיף לראות שיש התקדמות משמעותית ותקציב שמאפשר לנסות ולדחוף קדימה את הספורט”. פרג’ון נשמע אופטימי לגבי העתיד הספורטיבי של המכללה: “השנה אנחנו מכניסים לליגת המכללות גם את הכדורסל וגם את כדורגל האולמות. לאט לאט תרבות הספורט תהיה יותר מפותחת במכללה”.

 

 

סגור לתגובות.