שירת המרפסות ברחובות (צילום: רונה ויוסי מויאל)

לבד בגלל הקורונה, אבל ביחד: תושבי שכונה ברחובות שרו מהמרפסות

מאת שיראל צברי

רונה מויאל, המתגוררת בשכונת גבעת האהבה שברחובות, החליטה ליזום השבוע פעילות בשכונה: שירה במרפסות בהשראת הסרטונים מאיטליה ברקע התפרצות נגיף הקורונה. שלשום (שני) עשרות דיירים יצאו אל המרפסות עם ילדיהם ושרו שירים, בהם אחד שכתבו במיוחד לאירוע ענבלי בא-לי, כוכבת הילדים שמתגוררת גם היא בשכונה, ובעלה זיו רהב, משורר ומלחין במקצועו.

היוזמה הגיעה למויאל בעקבות הסרטונים שפורסמו בתקשורת מאיטליה, שבעקבות ההתפרצות הקשה של הנגיף בה והסגר שבו נמצאים חלק מהתושבים, יצאו שכנים למרפסות ושרו שירים יחד. מויאל חשבה שאם תעשה זאת בשכונה עם ילדי הבניין, זה עשוי לשפר את מצב רוחם לנוכח ההסתגרות בבתים.

אחרי שגייסה את דיירי הבניין, היא הצטרפה לקבוצות הווטסאפ של יתר הבניינים בשכונה, סיפרה על הרעיון ושלחה להם את השיר כדי שהילדים ילמדו את המילים. לאחר מכן היא גם רתמה את דוברות עיריית רחובות ואת חדשות 13, וכן את כוכבת הילדים שהתנדבה להפעיל את הילדים.

בשעה 17:00 יצאו הדיירים, בהם גם קשישים, למרפסות והצטרפו לשירה, שצולמה גם עבור מהדורת חדשות 13. רבע שעה לפני כן הם אף קיימו חזרה גנרלית כדי ללמוד את מילות השיר. “שרנו את השיר ‘לבד אבל ביחד’ שנכתב במיוחד, קצת שירי ילדים וגם את השיר ‘יחד – כל הדרך’. היה נורא מרגש לראות את זה מלמטה, כל הילדים שרו יחד ומחאו כפיים, ואפילו התחילו לשיר שירים מיוזמתם”, סיפרה מויאל.

צילום: רונה ויוסי מויאל

מילות השיר שנכתב על ידי ענבלי בא-לי וזיו רהב במיוחד לשירת המרפסות.

 

סגור לתגובות.