FotoJet1

מה מחכה לנו? המדריך לשנת 2021 בסרטים, ספורט וגיימינג

אז יש לנו חדשות טובות וחדשות רעות. הטובות הן שיש הnון סרטים, משחקים ואירועי ספורט שמחכים לנו ב-2021. הבשורות רעות הן שאחרי שנה של מגפה, לא בטוח שכל הדברים ייצאו לפועל בדיוק במועד שנקבע להם. אבל בינתיים אנחנו אופטימיים.

קולנוע

האלמנה השחורה

ז’אנר: פעולה/הרפתקאות

תאריך: 7 במאי

הסרט הראשון פוסט-קורונה ביקום המטורף של מארוול, בכיכובה של סקרלט ג’והנסון – שחוזרת לתפקידה כנטשה רומנוף, האלמנה השחורה. זהו סרט הסולו הראשון של האלמנה השחורה מבית מארוול, והשני בכיכובה של אישה אחרי קפטן מארוול שיצא ב-2019. בסרט הצופים יזכו להצצה ל”חדר האדום” המסתורי שהוזכר בסרטים הקודמים.

קינגס מן: ההתחלה

ז’אנר: קומדיה/פעולה ומרגלים

תאריך: 20 באוגוסט

הסרט השלישי בסדרה של קינגס מן צפוי להגיע לאקרנים לאחר עיכוב ממושך בשל משבר הקורונה. הסרט כולל בתוכו את הסיפור על תחילתה של סוכנות הביון העצמאית הראשונה. בזמן שגרועי רודנים ובכירי הפושעים בעולם מתאחדים וזוממים מלחמה שתשמיד מיליונים, אדם אחד מוכרח לצאת למרוץ נגד הזמן כדי לעצור בעדם.

ראיה והדרקון האחרון

ז’אנר: אנימציה/פנטזיה והרפתקאות

תאריך: 5 במארס

סרט אנימציה מבית דיסני המבוסס על מיתולוגיית הדרקונים הסינית. במדינה קומנדרה, המחולקת לחמש טריטוריות, לוחמת צעירה בשם ראיה יוצאת לחפש את הדרקון האחרון. הסרט יופץ במקביל בבתי הקולנוע בעולם ובשירותי דיסני פלוס.

מהיר ועצבני 9

ז’אנר: פעולה/פשע ומותחן

תאריך: 28 במאי

לאחר אירועי מהיר ועצבני 8, דומיניק טורטו ומשפחתו מוכרחים להתמודד עם אחיו הצעיר של דומיניק, ג’ייקוב – מתנקש קטלני שמשרת את סייפר ונוטר טינה ישנה לאחיו. את ג’ייקוב מגלם המתאבק לשעבר ג’ון סינה וזהו הסרט הראשון שלו מאז הצטרפותו לסדרת הסרטים המצליחה. זהו הסרט התשיעי בסדרת מהיר ועצבני, ויוצרי הסדרה כבר הכריזו על עוד שני סרטים הנמצאים בשלבי פיתוח.

לשחרר את גיא

ז’אנר: קומדיה/פעולה

תאריך: 21 במאי

הסרט מגולל את סיפורו של גיא (ראיין ריינולדס) פקיד פשוט בבנק, שמגלה יום אחד שהוא למעשה רק דמות רקע בדיונית במשחק וידאו. כשהמשחק עומד להימחק, מחליט גיא להפוך לגיבור הסיפור בעצמו.

מוות על הנילוס

ז’אנר: מתח/בלשים

תאריך: 17 בספטמבר

“מוות על הנילוס” הוא סרט ההמשך ל”רצח באוריינט אקספרס” שמבוססים על ספריה של אגאתה כריסטי. במוות על הנילוס חוזר הבלש הבלגי הרקול פוארו לפתור תעלומה נוספת במהלך שיט תענוגות על הנילוס במצרים. שם, נרצחת יורשת עשירה (גל גדות) בדיוק בירח הדבש שלה.

ספורט

אולימפיאדת טוקיו 2020-2021

תאריך: 23 ביולי עד 8 באוגוסט

האולימפיאדה נדחתה מ-2020 ל-2021 בשל משבר הקורונה, אך גם כעת עוד לא ברור אם תתקיים וכיצד. 206 מדינות צפויות להשתתף באירוע, כולל נבחרת ישראל. נכון לרגע זה, האולימפיאדה צפויה להתקיים ללא קהל. לאולימפיאדה זו הוחלט להוסיף חמישה תחומים חדשים: גלישת גלים, בייסבול, קרטה, סקייטבורדינג וטיפוס צוקים.

יורו 2020

תאריך: 11 ביוני עד 11 ביולי

הטורניר ה-16 במספר של אליפות אירופה בכדורגל נדחה אף הוא בגלל משבר הקורונה וצפוי להיערך ב-2021. האלופה המכהנת היא פורטוגל שזכתה בטורניר האחרון, שנערך בצרפת בשנת 2016. פורמט האליפות המתוכנן הוא ש-12 מדינות יארחו את המשחקים, בהן בריטניה שתארח את חצי הגמר והגמר. ואולם, ייתכן שכל הטורניר יתנהל ברוסיה.

טורניר ווימבלדון (טניס) 

תאריך: 28 ביוני עד 11 ביולי

טורניר הגראנד סלאם היוקרתי של הסבב בוטל בשנה שעברה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בבריטניה, לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה. רוג’ר פדרר, שיאן הזכיות הנוכחי, צפוי להשתתף בטורניר כדי לזכות במה שעשוי להיות התואר האחרון שלו. טורניר ווימבלדון צפוי להיות הטורניר האחרון לפני טורניר הטניס האולימפי שיתקיים בטוקיו.

גמר ליגת האלופות בכדורגל

תאריך: 29 במאי (ערב משחק הגמר)

ליגת האלופות בעונה שעברה הושלמה במתכונת מיוחדת של טורניר נוקאאוט במדינה אחת בעקבות משבר הקורונה. השנה הטורניר מתקיים במתכונת הרגילה, ללא קהל במשחקים, כאשר בכל השלבים יהיו משחקי בית וחוץ. משחק הגמר צפוי להתקיים באיסטנבול.

גיימינג

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

תאריך יציאה: פברואר

פלטפורמה: Nintendo Switch וWii U

המשחק החדש בסדרת האחים מריו מגיע לנינטנדו עם הרחבה חדשה בשם Bowser’s Fury. הוא כולל בתוכו שיתוף פעולה בין ארבעה משתתפים, גם באופן מקוון ומקומי.

 

It Takes Two

תאריך יציאה: 26 במארס

פלטפורמה: PS5, Xbox Series X|S, PS4, Xbox One, PC

זהו סיפורם של שני אחים שהפכו לבובות בגלל קסם. לכודים בעולם מטורף, הם מאותגרים בחוסר רצון להציל את מערכת היחסים השבורה שלהם על ידי גורו האהבה ד”ר האקים. מגוון עצום של אתגרים עומדים ביניהם וחזרתם למצב נורמלי. המשחק כולל בתוכו שיתוף פעולה בין שחקנים תוך שילובם בתוך העלילה של המשחק.

Monster Hunter Rise

תאריך יציאה: 26 במארס

פלטפורמה: Nintendo Switch

המשחק הוא הראשון מבין שניים שייצאו בסדרה Monster Hunter בשנה הקרובה. כשהשני שמו Monster Hunter Stories: Wings of Ruin. כשבניהם יש התאמה מסוימת אם כי עדיין לא הובן בדיוק מה תהיה רמת ההתאמה. במשחק אתם משחקים ציידים, שיכולים לבחור סוגי נשק שונים ולנסות להביס מפלצות. את המשחק אפשר לשחק לבד, או עם עד שלושה שחקנים נוספים.

Outriders

תאריך יציאה: 1 באפריל

פלטפורמה: PS5, Xbox Series X|S, PS4, Xbox One, Stadia, PC

משחק תפקידים בין אחד לשלושה משתתפים. השחקנים יוצרים את הדמויות שמותאמות להם אישית – כשלכל כיתה יכולת ייחודית. הכיתות כוללות את טריקסטר שיש לו את היכולת לתפעל זמן; את הפירומנסר שיכול לתמרן אש; את ההרס שיכול לשחרר התקפות סיסמיות; ואת הטכנומנסר, שיכול לבנות דברים ויש לו גם יכולות ריפוי. המשחק כולל עץ מיומנויות המאפשר לשחקנים לפתח ולשדרג את כישוריהם.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

תאריך יציאה: אביב/קיץ 2021

פלטפורמה: PS5, Xbox Series X|S, PS4, Xbox One, Switch, PC

סאגת סקייווקר אינה חדשה, אבל המשחק הנוכחי מספר סיפור חדש לחלוטין על כל תשעת סרטי מלחמת הכוכבים. המשחק צפוי לכתול בתוכו כמעט 800 דמויות, כאשר 300 מהן יהיו כאלה שאפשר לשחק אותן – עם גרסאות רבות כמו אנאקין הצעיר וג’די נייט אנאקין. בספינות רבות יהיו אזורים שבהם ניתן לחקור באופן חופשי, וכן תהיה לשחקנים אפשרות להשתתף בקרבות כלבים או להמשיך ולהתקדם בסיפור.

אין תגיות

סגור לתגובות.