אתר המגזין מנו

מנו: מגזין על המחזור החודשי

בוגרי מסלול העיתונות של המחלקה לתקשורת במכללת ספיר הציגו את פרויקטי הגמר: מישל טרובין יצרה מגזין ייחודי שעוסק בהיבטים החברתיים של הווסת

מנו הוא מגזין מקוון שמבקש מקוראיו לצאת מהאוהל האדום, ששימש חברות שונות בהיסטוריה כדי לבודד נשים במחזור מן השבט. את המגזין יצרה מישל טרובין, סטודנטית ממסלול העיתונות של המחלקה לתקשורת במכללת ספיר, במסגרת פרויקט הגמר שלה לתואר. האתר עוסק בהיבטים החברתיים של המחזור החודשי, המשמעויות הכלכליות שלו, וכיצד שימש לביסוס הפטריארכיה ברוב החברות האנושיות.

מישל טרובין מציגה את אתר המגזין מנו בפני חבר השופטים

שנה לא רגילה

הסטודנטית יצרה את פרויקט הגמר בסופה של שנת לימודים לא שגרתית, שהתנהלה בלימוד מרחוק וכמעט ללא מפגשים אישיים נוכח מגבלות הקורונה, וגם על רקע שיבושי לימודים בגין שביתת מרצים ושיתוק הלימודים במכללה בתקופת מבצע שומר החומות.

בוגרי המסלול לשנת תשפ”א עם השופטים קרינה שטוטלנד, איתי ולדמן, והמנחים הגר להב, אילן יצחייק, וראש המחלקה לתקשורת מוטי גיגי

 

האורחים: עורכת לאשה ועורך מאקו

השופטים האורחים שבחנו והעניקו ציונים לפרויקטים של בוגרי המסלול לשנת תשפ”א היו קרינה שטוטלנד, העורכת הראשית של השבועון לאשה מבית ידיעות אחרונות, כלת פרס סוקולוב לעיתונות לשנת 2021, ואיתי ולדמן, העורך הראשי של אתר מאקו מבית קשת 12. ביום המצגות השתתפו גם מנחי הפרויקטים, ד”ר הגר להב וראש המסלול אילן יצחייק, וכן ראש המחלקה לתקשורת במכללה, ד”ר מוטי גיגי.

 

לאתר המגזין מנו – הקליקו כאן

סגור לתגובות.