אתר מגזין המוזיקה קול פעמונים

קול פעמונים: מגזין על פופ אמוני יהודי

בוגרי מסלול העיתונות של המחלקה לתקשורת במכללת ספיר הציגו את פרויקטי הגמר: עוז פיטל ונטלי דהן יצרו מגזין המוקדש למוזיקה האמונית היהודית וליוצריה

קול פעמונים הוא מגזין צנוע על המוזיקה האמונית היהודית, שכבשה לעצמה מקום מוביל בזמר העברי בעשורים האחרונים. האתר מביא סקירה אודות התהליך שהפך את הפיוטים והמזמורים לשירים ופזמוני פופ, וידיעות אודות דמויות מובילות בז’אנר. את המגזין יצרו עוז פיטל ונטלי דהן, סטודנטים ממסלול העיתונות של המחלקה לתקשורת במכללת ספיר, במסגרת פרויקט הגמר שלהם לתואר.

עוז פיטל מציג את “קול פעמונים”, המגזין שיצר ביחד עם נטלי דהן, בפני חבר השופטים

 

שנה לא רגילה

הסטודנטים הגישו את פרויקט הגמר בעקבות שנת לימודים לא שגרתית, שהתנהלה בלימוד מרחוק וכמעט ללא מפגשים אישיים בין חברי הצוות עצמם, נוכח מגבלות הקורונה, וגם על רקע שיבושי לימודים בגין שביתת מרצים ושיתוק הלימודים במכללה בתקופת מבצע שומר החומות.

בוגרי המסלול לשנת תשפ”א עם השופטים קרינה שטוטלנד, איתי ולדמן, והמנחים הגר להב, אילן יצחייק, וראש המחלקה לתקשורת מוטי גיגי

האורחים: עורכת לאשה ועורך מאקו

השופטים האורחים שבחנו והעניקו ציונים לפרויקטים של בוגרי המסלול לשנת תשפ”א היו קרינה שטוטלנד, העורכת הראשית של השבועון לאשה מבית ידיעות אחרונות, כלת פרס סוקולוב לעיתונות לשנת 2021, ואיתי ולדמן, העורך הראשי של אתר מאקו מבית קשת 12. ביום המצגות השתתפו גם מנחי הפרויקטים, ד”ר הגר להב וראש המסלול אילן יצחייק, וכן ראש המחלקה לתקשורת במכללה, ד”ר מוטי גיגי.

 

לאתר המגזין קול פעמונים – הקליקו כאן

 

סגור לתגובות.